آخرین اخبار

28. اسفند 1402 - 18:09   |   کد مطلب: 27919
کارشناس هواشناسی استان همدان:
همدان با هوای بارانی به استقبال بهار می‌رود
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه بارش باران از فردا خصوصاً در نیمه جنوبی استان بیشتر است، گفت: از روز سه‌شنبه بعدازظهر و شب احتمال می‌رود بارش‌ها در مناطق مرتفع به شکل برف نیز باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» به نقل از عصر همدان روح‌الله زاهدی
با اشاره به افزایش ابر در آسمان استان، گفت: انتظار ورود سامانه بارشی به استان به تناوب تا روز چهارشنبه وجود دارد.

وی  با بیان اینکه بارش‌ها عمدتا به شکل باران خواهند بود، افزود: در بازه روز سه‌شنبه نیمه جنوبی استان از شدت بیشتری از بارش‌ها برخوردار خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: از روز سه‌شنبه بعدازظهر و شب احتمال می‌رود بارش‌ها در مناطق مرتفع به شکل برف نیز باشد.

زاهدی با بیان اینکه وزش باد نسبتا شدید لحظه‌ای در این روزها شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: از اثرات بارش‌ها و وزش باد و سیلابی شدن مسیرها و آبگرفتگی معابر به‌خصوص در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارش‌ها در نیمه جنوبی استان همدان از متوسط به بالا و در نیمه شمالی استان متوسط به پایین است.

این کارشناس هواشناسی استان همدان عنوان کرد: از روز چهارشنبه با کاهش ابر در آسمان استان صرفا بارش‌ها به شکل خفیف خواهد بود.

زاهدی با اشاره به اینکه از روز پنج‌شنبه به شکل موقت عمدتا آسمان استان نیمه ابری خواهد بود، گفت: مجددا از روز جمعه بارش‌هایی به شکل باران به شدت ملایم در استان پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از نظر دمایی، دماها عمدتا بالای صفر است، افزود: برای روز پنجشنبه قدری کاهش نسبی دمای صبحگاهی خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: دمای هوا بین دو و ۱۶ درجه سلسیوس بوده  و شهرستان فامنین با منفی یک درجه سردترین و نهاوند با ۱۹ درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان بود.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار