آخرین اخبار

26. اسفند 1402 - 23:51   |   کد مطلب: 27909
رئيس اداره دامپزشکی شهرستان فامنین خبر داد؛ معاون سیاسی امنیتی فرماندار و مسئول حراست فرمانداری از اداره دامپزشکی شهرستان فامنین بازدید سر زده داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» دکتر بهروز شیرزادی از بازدید سرزده معاون فرماندار و مسئول حراست فرمانداری شهرستان فامنین خبر داد.

در ابتدای این بازدید مهندس نظام الاسلامی ضمن تقدیر از اقدامات دامپزشکی در پیشگیری از شیوع بیماریهای مرتبط با دام و طیور در شهرستان در سال جاری و سالهای گذشته افزود: حضور دامپزشکی ونظارت این دستگاه بر تولید فرآورده های خام دامی در شهرستان موجب آرامش خاطر شهروندان در خصوص استفاده از محصولات دامی شده است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار در این بازدید، بر لزوم نظارت هرچه بیشتر اداره دامپزشکی بر مراکز تولید و عرضه محصولات دامی در روزهای پایانی سال جهت حفظ سلامت شهروندان در شهرستان تأکید کرد و گفت: هدف از این بازدیدها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف در راستای بهبود خدمات دستگاههای دولتی به مردم، آگاهی از مشکلات، دریافت پیشنهاد‌ها برای پیشرفت امور و عملیاتی نمودن تکریم حقوق ارباب رجوع دانست.

در ادامه این بازدید بهروز شیرزادی به خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و خدمات دامپزشکی اشاره کرد و گفت: با توجه به وظیفه خطیر و حساس دامپزشکی در تأمین سلامت و امنیت غذائی، مبارزه با بیماری‌ها و ریشه کنی آنها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار