آخرین اخبار

23. اسفند 1402 - 20:13   |   کد مطلب: 27890
مرکز رسانه قوه‌قضاییه: به منظور از بین بردن شائبه هرگونه اعمال نفوذ در پرونده اخیر؛ «مصدق» استعفای خود، از سمت معاون اولی قوه قضاییه را تقدیم رییس عدلیه کرد.

‌به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» رئیس قوه‌قضاییه ضمن پذیرش درخواست استعفا: اگر چه حضور شما در این منصب، در رسیدگی به پرونده مورد اشاره مدخلیت و تاثیری نداشته و نخواهد داشت اما با توجه به درخواست حضرتعالی و نکاتی که مطرح کردید استعفای شما مورد پذیرش قرار می گیرد.

در جلسۀ علنی دادگاه فرزندان معاون اول قوه‌قضائیه چه گذشت؟

در ادامۀ رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه‌قضائیه، کیفرخواست متهمان قرائت و اتهامات آن‌ها شرح داده شد.

طبق گفتۀ نماینده دادستان، بخش سوم از پروندۀ آقایان «ا.م»، «م.م» و «ح.ی» مرتبط با پروندۀ آقای «م.پ» بوده که او وکالت مالکان یک پلاک ثبتی در کن بخش ۱۰ تهران را برعهده داشته و به‌دنبال ابطال اقدامات تملیکی شهرداری تهران بر روی این قطعه زمین بوده است.

ظاهرا اسناد این زمین در سازمان ثبت سوخته و از بین رفته است اما با اقدامات فرزندان معاون اول قوه‌قضائیه، ادارۀ ثبت بخش کن، نامۀ تایید اسناد را صادر می‌کند.

در همین راستا لازم بوده که نامۀ ثبت این پلاک از سوی ادارۀ ثبت بخش کن برای ادارۀ ثبت اسناد استان تهران صادر شود تا در ادامه شهرداری مجوز آن را صادر کند.

نماینده دادستان در توضیح این پرونده گفت: این پرونده از سوی یکی از دوستان «م.م» به او معرفی می‌شود که او با حضور در محل اداره ثبت و پیگیری تلفنی یکی از مقامات از مسئول آن اداره، پرونده به نتیجه می‌رسد و در نهایت آقای «م.پ» مبلغ ۲ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به صورت دلار (۷۰هزار دلار) به متهمان پرداخت می‌کند.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار