آخرین اخبار

23. اسفند 1402 - 8:38   |   کد مطلب: 27885
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:
۳۸۰ میلیارد برای اجرای طرح‌های عمرانی کشاورزی همدان
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تخصیص ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی کشاورزی در استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین»به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان، احمد قدیمی از تخصیص ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی کشاورزی در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: رعایت عدالت شهرستانی متناسب با ظرفیت زیربخش‌های تولیدی کشاورزی هر شهرستان اولویت اساسی در توزیع و تخصیص اعتبارات است.

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی و تملک دارایی بر اساس ضرایب و دستورالعمل‌‌هایی با در نظر گرفتن فاکتورهایی از قبیل سطح زیرکشت، تعداد بهره‌بردار، میزان تولید، تعداد واحدهای بهره‌برداری شده منظور می‌شود افزود: مجموع اعتبارات عمرانی مصوب شده استان در سال جاری بر اساس مصوبات کمیته‌های برنامه‌ریزی بیش از ۹۵۰ میلیارد ریال است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تخصیص اعلام شده اعتبارات را حدود ۴۰ درصد دانست و گفت: در نظر است با برگزاری جلسات منظم پیشرفت فیزیکی، نظارت بر روند جذب اعتبارات و موضوع جذب به موقع و اثربخشی آن نیز به درستی محقق شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در فصل کشاورزی و منابع طبیعی ۱۲ برنامه در قالب ۲۱ طرح برای ۲۰۶ پروژه عمرانی سازمان اعتبار ابلاغ و مبادله شده است خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم سال آینده برنامه‌ریزی به منظور کمک به ارتقای جایگاه بخش کشاورزی و سازمان متولی آن متناسب با مأموریت‌های محوله، حجم تولید، تعداد بهره‌برداران و مهمترین وظيفه تامین امنیت غذایی جامعه است.

انتهای خبر/.
 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار