آخرین اخبار

23. اسفند 1402 - 5:45   |   کد مطلب: 27883
فرماندار فامنین تاکید کرد:
بالا بودن کیفیت نان در ماه مبارک رمضان
فرماندار فامنین: نانوایی‌ها با توجه به کیفیت نان رضایتمندی مردم را افزایش دهند فرماندار فامنین خواستار توجه نانوایی‌ها به کیفیت نان به منظور افزایش رضایتمندی مردم شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در کارگروه آرد و نان شهرستان فامنین با تبریک فرارسیدن ماه رمضان ماه میهمانی خدا، افزود: یکی از عوامل رضایت و نارضایتی در بین مردم، عملکرد نانوایی‌ها است و نان خوب تأثیر مستقیم در افزایش و کاهش رضایتمندی دارد و نباید با کسی در این خصوص تعارف داشته باشیم.

فرماندار شهرستان فامنین با بیان اینکه توفیق خدمت به مردم در این ماه بسیار ارزشمند است، ادامه داد: لازم است در ماه مبارک رمضان نظارت و بازرسی نانوایی‌ها با دقت و افزایشی باشد.

وی اضافه کرد: باید کیفیت نان در ماه مبارک رمضان مناسب بوده و به نانوایی‌‌هایی که کیفیت نان آنان در سطح پایین است تذکر داده و برخورد جدی شود.

حسینی با برشمردن اقدامات دولت در تامین آرد و نان مردم و صیانت از قاچاق آرد و گندم، خاطرنشان کرد: باید برخی مشکلات مربوط به نانوایی‌ها در روستاهای شهرستان رفع شود.

وی تصریح کرد: اقدامات دولت در حوزه آرد و نان ادامه داشته و به زودی طرح کامل به منظور ارائه نان باکیفیت بیشتر و غنی به مردم در نانوایی‌ها اجرایی خواهد شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار