آخرین اخبار

19. اسفند 1402 - 16:37   |   کد مطلب: 27871
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فامنین گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز اکیپ‌های ثابت و سیار دامپزشکی شهرستان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بر واحدهای توزیع و عرضه نظارت می‌کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» بهروز شیرزادی از آغاز طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه و فروش فراورده های خام دامی خبر داد.

رئیس اداره دامپزشکی فامنین گفت: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان از 19 اسفند سال جاری طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی آغاز می‌شود و تا 22 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی بیان داشت: در قالب طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز اکیپ‌های ثابت و سیار دامپزشکی شهرستان فامنین در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بر واحدهای توزیع و عرضه مرغ و ماهی، گوشت قرمز، رستوران‌ها، چلوکبابی‌ها، قصابی‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی و سایر اماکن فرآورده‌های دامی نظارت دقیق می‌کنند.

شیرزادی از شهروندان خواست: فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز خریداری و در هنگام خرید موارد بسته‌بندی به تاریخ تولید، انقضا و کد بهداشتی دامپزشکی توجه کنند.

وی با بیان اینکه اکیپ ثابت اداره دامپزشکی در ایام تعطیلات نوروزی در محل اداره مستقر است، گفت: شهروندان در شرایط مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره 36823312 اطلاع دهند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار