آخرین اخبار

18. اسفند 1402 - 15:02   |   کد مطلب: 27868
امام جمعه شهرستان فامنين تاکید کرد:
نمایندگان منتخب قدر مردم را بدانند
امام جمعه شهر فامنین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فامنین گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان ماه رحمت و نزول قرآن بر پیامبر رحمت (ص) قرار داریم و عظمت این ماه برگرفته از عظمت قرآن کریم می‌باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری در خطبه‌های این هفته با اشاره به سخنان رسول خدا (صلى الله علیه و آله) فرموده‌اند: رمضان ماه رحمت و مغفرت الهی است، گفت: شرکت در انتخابات وظیفه همگانی ما بود که مردم وظیفه را خود را ادا کردند، پس قدردان این مردم و ملت باشید.

امام جمعه فامنین بیان داشت: مهمترین مناسبت‌های این هفته سالروز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی می‌باشد که ارتباط تنگاتنگی با ایام آخر سال دارد و ایامی هست که مراسمات و گرامیداشت شهدا در اقصی نقاط شهرستان و کشور برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری هم در ماه مبارک رمضان اشاره نمود و گفت: ایشان فرمودند؛ ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای خودسازی هست. يكى از ويژگيهای بسيار مهم براى خود سازى به آن توجه كنيم «اخلاص» است. اخلاص یعنی كار را خالص انجام دادن و كارى را مغشوش انجام ندهيم.

امام جمعه شهرستان فامنین اظهار داشت: به فضل خداوند متعال و به برکت خون پاک شهدا و رهبری مقام عظمای ولایت، از انتخابات شکوهمند هم با اقتدار پیروز و سر بلند شدیم که نشان از پایداری انقلاب و استقامت ملت ایران در برابر حیله‌های دشمن می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری با اشاره به رحمت‌های ماه مبارک رمضان افزود: خدای متعال کلید رحمت و عفو گناهان انسان را در این ماه قرار داده است، می‌شوددرهای نعمت را با دعا بگشایم.

وی در پایان متذکر شد: دشمنان باز هم متوجه شدن ملت بزرگ ایران پشتیبان کشور و ولایت فقیه است و بار دیگر ناامیدی و شکست بر آنان چیره شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار