آخرین اخبار

18. اسفند 1402 - 11:23   |   کد مطلب: 27867
سردار ذوالقدر در یادواره شهدای ۳۷ روشنگر ماماهان توصیه کرد:
فرزندانمان را ایمان و اعتقاد بياموزيم
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به فرزندان خود ایمان و اعتقاد دینی بیاموزدید چراغ هدایت آنان و جامعه است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی و اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سردار احمد ذوالقدر در مراسم یادواره شهدای شهر ماماهان با اشاره به رزق حلال برای خانواده را، جهاد در راه خدا خواند و گفت: این شهیدان بودند که از خانواده، پدر و مادر، زن و بچه را برای دفاع از کشور و ناموس دل کندند و رفتند.

مشاوره عالی فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: شهیدان پیش خداوند متعال زنده هستند و رزق و روزی می‌خورند، این شهیدان هستند که به ما راه هدایت آموختند، پس راه شهیدان، راه خداست و برای رضای خدا قدم برداریم.

سردار ذوالقدر با اشاره به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که اندیشه و فکرش در راه و برای امام حسین علیه السلام بود و با نیت خالصانه برای خدا تلاش می‌کرد، همانطور انسان‌های کوچک و بزرگ، دختر و پسر در تشیع پیکر این شهید شرکت داشتند نشان از عزت وارزش بالای او در پیشگاه خدای متعال بود.

وی تاکید کرد: خواهران و براداران تمام دشمنی‌ها با ملت ایران بصورت جنگ ترکیبی و جنگ شناختی است، دشمنان ایران اسلامی در یک طرف و کشور با اقتدار ایران در یک طرف دیگر است.

سردار ذوالقدر اضافه کرد: قدرت ایران بازدارنده شده و از لحاظ دفاعی هیچ کم و کاستی ندارد، امروزه بچه‌های ما در خطرند به عبارتی در وطن خودمان بدست شیطان و اهریمن اسیر و مجروح شدند.

وی گفت: دشمن با دسیسه‌های مختلف، امروزه با تحریم مواد غذایی و اقتصاد به کشور ما ضربه می‌زند و ما باید درک کنیم و با تلاش و استقامت با آنان‌ مقابله کنیم.

جانشین هیئت عالی تفقد سپاه پاسداران عنوان کرد: اندیشه دشمن فقط جنگ نیست کار بزرگ کشور را کوچک شمردن است، امروز تفرقه‌افکنی در مقابل انسجام کشور ما کار دشمن است، و بدانید ملت ما بی مثال بوده و باید قدر مردم را بدانیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد: بصیرتی که در راه شهدا است برای ما الگو خواهد بود چرا که هدایتگر ما بوده و دشمن برنامه‌ریزی‌ کرده تا ما را در این چهل سال از هدف عالی دور کند.

سردار احمد ذوالقدر با گرامیداشت یاد شهید حسین همدانی که با گریه گفت؛ جهنم من این است که دوستان من شهید شدند ولی من ماندم، اظهار داشت: فداکاری این شهید در جنگ تحمیلی و میدان‌های نبرد مثال‌زدنی بود حتی برای نوشیدن آب فداکاری می‌کردند.

ما مشکل داریم همچنان که همه کشورها مشکل دارند، بیش ۱۰۰ مشکل با عظمت را من با موفقیت پشت سر گذاشتیم، در این چهل‌وپنجم سال زحمت زیادی برای پایداری انقلاب، آرمان‌های شهدا و کشورمان ایران کشیده شده است.

این دنیا محل رفت و آمد است، این دنیا مزرعه آخرت است، باید برای آخرت خود بکاریم و توشه جمع کنیم، با فداکاری برای همدیگر، همدردی با محرومین از این سختی‌ها با توکل و رضایت خداوند متعال عبور خواهیم کرد.

در پایان از دست‌اندرکاران این یادواره شهیدان شهر ماماهان، از مسئولان شهرستانی تقدیر و تشکر کرد و یک توصیه داشت که به فرزندان خود ایمان و اعتقاد به خدای متعال بياموزيد تا در راه خدا و حق قدم بردارند و چراغ هدایت آنان‌باشد.

قبل از شروع مراسم یادواره شهدا، سردار ذوالقدر ، سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه ناحیه رباط کریم و مسئولین شهرستانی از خانواده‌های دو شهید، شهیدان کرمی و سلیمانی شهر ماماهان دلجویی و سرکشی کردند.

شایان ذكر است یادواره ۳۷ شهید روشنگر ماماهان با حضور سردار احمد ذوالقدر جانشین هیئت عالی تفقد سپاه و مشاور عالی فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری امام جمعه، سید روح‌الله حسینی فرماندار شهرستان و جمعی از فرماندهان نظامی، انتظامی و مردم ولایت‌مدار شهرستان فامنین در محل مسجد جامع ماماهان برگزار شد.

همچنین قبل از يادواره شهدای آقایان در مسجد جامع، در امامزاده ابوالحسن شهر ماماهان هم یادواره شهدا با سخنرانی خانم جباری و با مداحی میثم گل‌محمدی و با اجرای گروه سرود حماسی برگزار شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار