آخرین اخبار

16. اسفند 1402 - 20:45   |   کد مطلب: 27860
آئین تودیع و معارفه مدیر داخلی بیمارستان امام حسن ع فامنین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» بهروز عظیمی مدیر سابق بیمارستان امام حسن مجتبی علیه‌السلام تودیع و معارفه محمد یوسفی مدیر جدید بیمارستان با حضور دکتر آرش مفرح‌ذات مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، یاسر نظام اسلامی معاون فرماندار، دکترمحسن ریحانی مدیر نظارت بر درمان بیماری‌های دانشگاه علوم‌پزشکی، مسئولین ادارات شهرستانی و تعدادی از مسئولین واحدها و بخش‌های شبکه بهداشت و درمان برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه دکتر مفرح‌ذات از تعهد، تخصص و زحمات شایان عظیمی در مدت زمان خدمت در این مرکز تقدیر و تشکر نموده و برای محمدیوسفی آرزوی توفیق و پیش‌برد اهداف درمانی این مرکز را از خداوند منان خواستار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین در ادامه از تلاش و خدمت‌رسانی به بیماران و پرسنل در بیمارستان به عنوان یکی از ویژگی‌های بارز دکتر عظیمی در دوران مدیریت ایشان در این مرکز درمانی یاد کرد.

وی اضافه کرد: تلاش‌های خستگی ناپذیر دکتر عظیمی منجرب تغییرات اساسی، کمی و کیفی در بیمارستان شده، تشکر و قدردانی نمود و محمد یوسفی را فردی کارآزموده، با سابقه و دارای تجربیات مفید یاد کرده و ایشان را به بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود، همکاری و همفکری با مجموعه مدیران و کارشناسان این مرکز در جهت پیشبرد اهداف عالی مجموعه توصیه کرد و از پرسنل خواست با ایشان نهایت همکاری را داشته باشن.

محمدیوسفی مدیر جدید بیمارستان در این جلسه گفت: قبل از هر چیز خدا را شاکرم که بر این حقیر منت نهاده و بنده را لایق خدمت و گره گشایی از امور بیماران، نیازمندان و افراد مراقبت در شرایط کنونی دانست و از حسن اعتماد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین نسبت به امانتی که بر عهده اینجانب گذاشته شد صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.

یوسفی در پایان گفت: امیدوارم به لطف خدا و همراهی شما بزرگواران بتوانم در مدت خدمت در این سنگر بزرگ در برنامه‌ریزی‌ها، هدایت،‌ هماهنگی و نظارت بر عملکرد بخش‌های مختلف و رفاه کارکنان گام‌هایی هر چند کوچک اما موثر بر دارم و تکریم همه بیماران و همراهان آنها در جهت رعایت شأن و منزلت انسانی و جلب مشارکت خیرین، مردم و زمینه سازی برای فرهنگ امور خیر هم در کنار عمل به وظایف سازمانی به آن بپردازم.

بهروز عظیمی مدیر سابق بیمارستان در این جلسه بیان دلشت: علیرغم تمام مشکلاتی که بر سر راه بود، همواره تلاشم بر این نکته معطوف بود که سنگی را از سر مسیری بردارم و لبخندی بر لبی بنشانم. سعی همیشگی‌ام بر این امر استوار بود که دلی نرنجد و امیدی به یاس مبدل نگردد.

وی در پایان افزود: از همکاری همه جانبه مدیران و مسئولین، شبکه بهداشت و بیمارستان امام حسن مجتبی علیه‌السلام شهرستان تقدیر و تشکر نموده و آرزوی موفقیت و بهروزی برای همگان دارم.

در پایان با اهدای لوح سپاس از طرف مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان از بهروز عظیمی تجلیل و با ابلاغ مسئولیت محمد یوسفی بعنوان مدیر جدید بیمارستان معارفه شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار