آخرین اخبار

4. اسفند 1402 - 13:57   |   کد مطلب: 27810
امام جمعه فامنین تاکید کرد:
اولویت جوانان مطالبه‌گری از کاندیدها باشد
امام جمعه شهرستان فامنین گفت: توصیه‌ام به جوانان این است که با برنامه و مطالبه‌گری موثر را از کاندیداهای این دوره انتخابات مجلس داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فامنین گفت: دو نوع تقوا داریم تقوای عام که باید از محرمات پرهیز و به واجبات عمل کنیم و تقوای دوم به معنای خاص که مختص خواص است و یعنی انسان در عرصه‌ای که چیزی که برایش شُبهِ دارد پرهیز کند و برای خواص لازم است که خودش را از امر مشتبه حفظ کند.

امام جمعه شهرستان فامنین اظهار داشت: این روزها که عرصه انتخابات بوده و خیلی باید حواسمان جمع باشد شاید یک حرف باعث ارتکاب گناه و حرام ما شود.

وی تصریح کرد: مناسبت‌های هفته آتی عبارتند از نیمه شعبان ولادت باسعادت حضرت ولی عصر ( عج ) که این روز با برکت را به محضر سربازان گمنام تبریک می‌گویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری ادامه داد: سربازان گمنامی که نمی‌خوابند تا امنیت اسلام و جبهه مقاومت حفظ شود و این عزیزان ماه‌های اخیر دستاوردهای بزرگی داشتند.

وی افزود: در بازدیدی که در استان داشتیم کارهای بسیار خوبی در عرصه اطلاعاتی رخ داده و نفس دشمنان را گرفته‌اند و قدردان این عزیزان هستیم.

وی با تکیه بر کلام رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ امتیازات برجسته دستگاه اطلاعاتی کشور به دستگاه‌های اطلاعاتی دنیا این است، عبارتند از: اول بومی بودن آن، دوم الگو نگرفتن از هیچ مجموعه اطلاعاتی در دنیا، سوم اخلاق و معنویت این عزیزان می‌باشد و خط قرمز این عزیزان اسلام، قرآن و ولی فقیه می‌باشد.

وی در ادامه به برگزاری جشن یک کیلومتری توسط هیئت‌های مذهبی در شهرستان اشاره نمود و گفت: همه عزیزانی که می‌توانند برای تقویت این موکب‌ها کار انجام دهند پای کار باشند و سنگرهای امام زمان را پر کنند.

وی خاطرنشان کرد: از عوامل اجرا کننده یادواره شهدای شهرستان تشکر و قدردانی می‌کنم و لازم می‌دانم از سردار خلیلی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله تقدیر و تشکر ویژه می‌کنم.

امام جمعه فامنین با اشاره به انتخابات پیشرو اضافه کرد: ۷ توصیه که رهبر عالی‌قدر در مورد انتخابات در دیدار با مردم آذربایجان شرقی داشتند و لازم است کاندیداها و طرفداران رعایت کنند عبارتند از: اول همه باید در انتخابات شرکت کنند چون رکن اصلی جمهوری اسلامی است، دوم مردم در انتخابات به دنبال انتخاب فرد اصلح باشند.

وی در پایان متذکر شد: نماینده تراز انقلاب در بیان امامین انقلاب عبارتند از اول نماینده باید قوی و کارآمد باشد، دوم دارای تفکر معقول و شجاعت در عمل، سوم خستگی ناپذیر و دارای همت جهادی باشد، چهارم حاضر در بین مردم و دانای نیازهای جامعه، پنجم بصیر هوشمند و با تدبیر و با برنامه باشد، ششم اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی عدالتی باشد، هفتم دوری از منفعت‌های شخصی و حزبی، هشتم پایبند به اقتصاد مقاومتی و عدم نگاه به بیرون مرزها، نهم استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی صحیح و خودداری از اسراف و پرداخت رشوه‌های تبلیغاتی، دهم صمیمی بودن با مردم و خود را خدمتگذار مردم دانستن، یازدهم ایمان به نظرات و توانایی‌های مردم، دوازدهم مؤمن با تقوا و متوکل به خدا باشند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار