آخرین اخبار

3. اسفند 1402 - 23:27   |   کد مطلب: 27809
حجت‌الاسلام والمسلمین رضا تویسرکانی تاکید کرد:
قداست، سیاست و فهم در قرآن کریم است
نماینده ولی فقیه در هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب گفت: دو نگین درخشان استان همدان، فامنین و تویسرکان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت الاسلام والمسلمین رضا تویسرکانی در یادواره شهدای  شهرستان فامنین افزود: فامنین، شهرستانی بکر، اهل تلاش و جهاد  بوده که ۳۰۰ شهید تقدیم کشور کرد و اکثر این عزیزان در زمستان به شهادت رسیده‌اند.

وی بیان داشت: ایران نسبت به گذشته خود نسبت به هر زمان از اقتدار در همه ابعاد برخوردار است و ما در حال پیشرفت هستیم و اگر می‌خواهیم این عزت حفظ شود باید سرمایه‌های خودمان را نگهداری و حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی اظهار داشت: اصل سرمایه ما چیست و باید مواظب چه باشیم، سرمایه‌های اجتماعی و سیاسی ما محصول این سرمایه است و همه ما در برابر خون شهدا، ایثارگران و جانبازان مسئولیت داریم.

وی با اشاره به اینکه اصل و اساس سرمایه را باید داشته باشیم، یادآور شد: اصل سرمایه که همه ما باید به آن توجه و حفظ کنیم قرآن مجید می‌باشد و اگر از سرمایه‌های دیگرمان فاصله بگیریم به مرور از دستمان می‌رود.

تویسرکانی با تاکید به تعبیر سخنان  امیرالمؤمنین که ربیع القلوب و بهار دلها است و آینده همه را قرآن می‌سازد خاطرنشان کرد: عصر معرفت، جهاد و جنگ در اذهان سرمایه یک مسلمان قرآن می‌باشد و قلبی که از آکنده از  نور قرآن باشد این ذهن و روان تسلیم این هجوم‌های ناجوانمردانه نخواهد شد.

وی با تذکر به اینکه با قرآن زندگی کنیم و اندیشه‌های قرآنی داشته باشیم تصریح کرد: تفسیر، تدبر، اسرار، اشارات، لطائف قرآن باید در دستور کار ما باشد و تلاوت قرآن نباید به هیج عنوان فراموش شود، همچنان که در دفاع مقدس قرآن انیس و مونس رزمندگان اسلام بود.

در پایان نماینده ولی فقیه در هوا و فضای سپاه پاسداران با تاکید بر قرآن که سرمایه‌ی مولد ما است، افزود: به برکت قرآن عفت، قداست و نجابت زن را صادر می کنیم و اگر قرآن نبود اهل بیت در جایگاه خودشان نبودند و تمام حقایق تاریخی را قرآن در جای خود قرار داده است.

سخن پایانی وی سیاست، فهم، قداست همه چیز در قرآن وجود دارد و شب و روزمان باید با قرآن اجین شود.

شایان ذکر است یادواره شهدای شهرستان فامنین با حضور سید روح الله حسینی فرماندار، سردار خلیلی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله،  حجت الاسلام والمسلمین غفاری امام جمعه و مردم ولایتمدار شهرستان فامنین در مصلی اعظم شهر فامنین برگزار گردید.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار