آخرین اخبار

2. اسفند 1402 - 15:33   |   کد مطلب: 27805
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تحقق جوجه‌ریزی ۱۰۴ درصدی نسبت به تعهد در بهمن ماه خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۱ میلیون و ۸۳۵ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش ۳۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» به نقل از جهاد کشاورزی استان همدان از تحقق جوجه‌ریزی ۱۰۴ درصدی نسبت به تعهد در بهمن ماه خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۱ میلیون و ۸۳۵ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش ۳۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، رضا بهراملو با اشاره به میزان جوجه‌ریزی در بهمن ماه اظهار کرد: ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی بهمن ماه نشان از تحقق ۱۰۴ درصدی تعهد دارد.

وی با بیان اینکه این میزان جوجه‌ریزی در ۱۲۴ واحد مرغداری صورت گرفته است افزود: این میزان در سال جاری نسبت به سنوات گذشته روند افزایشی داشته اگرچه این مهم همچنان ادامه‌دار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه جوجه‌ریزی بی‌سابقه ماه گذشته سبب شد مرغ ایام پایانی سال تامین و مشکلی در بازار وجود نداشته باشد یادآور شد: جوجه‌ریزی بهمن در نیمه دوم فروردین و جوجه‌ریزی اسفند ماه در بازه زمانی عید فطر به بازار عرضه می‌شود.

وی در ادامه از همکاری و همراهی مرغداران و تولیدکنندگان در این عرصه قدردانی کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ۳۱ میلیون و ۸۳۵ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش ۳۰ درصد رشد داشته است.

بهراملو با تاکید بر اینکه تعامل سازنده بین تولیدکنندگان و جهادگران سازمان جهاد کشاورزی سبب شده برنامه‌ریزی با دقت بالا در بازار ملموس باشد تصریح کرد: سامانه توزیع مرغ هوشمند نیز در سراسر استان در حال اجراست.

وی در پایان مزیت‌های بی‌شماری از جمله شفاف سازی از تولید تا عرضه را در این حوزه برشمرد و اضافه کرد: سیاست‌های وزارتخانه بر افزایش تولید است از همین رو مشکلی در تامین گوشت مرغ وجود ندارد.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار