آخرین اخبار

2. اسفند 1402 - 13:45   |   کد مطلب: 27804
فرماندار فامنین  در جمع بهورزان شهرستان  گفت: کسی که گذشته کشور خود را نداند نمی‌تواند برای آینده تصمیم درستی بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح الله حسینی با قدردانی از خدمات بهورزان افزود: در موضوعات سیاسی و تعیین سرنوشت کشور در اغلب موضوعات،مردم تصمیم گیرنده هستند و این انقلاب با همت مردم به پیروزی رسیده است.

فرماندار فامنین ادامه داد:  باید با تاریخ انقلاب آشنا شویم و تاریخ انقلاب را مطالعه کنیم و بدانیم به چه شکلی انقلاب به پیروزی رسید و با گذشته کشور بیشتر آشنا شویم.

وی اضافه کرد: عده ای امروز خواسته یا ناخواسته حرف‌هایی وارونه از وضعیت دوران قبل از انقلاب می‌زنند در حالی که در تاریخ دوران پهلوی، تاریخ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور وضعیت خوبی نداشته است.

حسینی تصریح کرد: امروز وضعیت کشور قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست و امروز کشور تبدیل به قطب درمان شده و در خدماتی که در حوزه بهداشت و درمان داده می شود پیشگام است در حالی که در دوران قبل از انقلاب اینجا حیات خلوتی برای سربازان آمریکایی بود.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: امروز  آمریکا در برابر فرهنگ مقاومت ناتوان شده و کاری نمی‌تواند انجام دهند.

فرماندار فامنین بیان داشت: امروز وضعیت کشور  نسبت به کشورهای دیگر  در حوزه‌های نانو، بهداشتی، سیاسی، نظامی و اقتصادی در خیلی از ابعاد بهتر است.

حسینی عنوان کرد: در طول سال‌های گذشته بحران‌های زیادی توسط رهبر معظم انقلاب مدیریت شده است و دشمن همواره با ایران مقتدر و متحد مشکل داشته است.

فرماندار فامنین با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند اقتدار کشور را افزایش می‌دهد، خواستار مشارکت بهروزان در انتخابات و دعوت آنها از دیگران برای شرکت در انتخابات شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار