آخرین اخبار

1. اسفند 1402 - 14:44   |   کد مطلب: 27802
فرماندار فامنین گفت: مشارکت جوانان در مسائل و مشکلات شهرستان نوید بخش است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فامنین که به منظور برنامه‌ریزی برای میلاد حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام و مشارکت مردم و قشر  جوان در ۱۱ اسفند جهت رأی گیری برگزار شد، بیان داشت: مشارکت جوان در مسائل  شهرستان نوید بخش است و چنانچه مقام معظم رهبری تاکید دارند ، از جوانان در امورهای جامعه استفاده گردد.

فرماندار فامنین با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس مدیریت جوانان را بیان کرد که رده  سنی آنها با مسئوليت فرمانده جوان و نوجوان بودند.

وی ادامه داد: با حضور مسئولین و خدمت رسانی مردم است و مبادا لحظه‌ای تردید و ذره‌ای غیر از اخلاص در وجود ایجاد شود.

حسینی تصریح کرد: خدمت به مردم به ویژه جوانان را به عنوان اولویت در همه امور  و راس کارتان قرار دهید.

فرماندار فامنین متذکر شد: دشمن در صدد  مأیوس کردن و بردن انگیزه از  ذهن مردم است و ما با کاری هدفمند و خوب در منطقه و جاهای محروم الخصوص روستاها می‌توانیم امیدواری را در بین اقشار مردم افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: در روزهای انتخاباتی افراد موفق تبلیغ کنید چرا که بخشی زیادی از افراد موفق جوانان بوده و هستند.

حسینی اظهار داشت: درصد قابل توجهی از جوانان شهرستان فامنین را بانوان تشکیل می‌دهند و باید هدفمند و با برنامه پیشرو باشیم.

وی با یادآوری این‌ که قشر اصلی در انتخابات جوانان هستند، گفت: جوانان منادیان انتخابات در شهرستان هستند و  از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

در پایان جلسه اعضای ستاد جوانان مطالب خود را در مورد فعالیت‌های انجام شده برای جوانان گفتند و در آخر این جلسه از رئیس بانک ملت شهرستان فامنین در جهت پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج به متقاضیان تقدیر شد‌.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار