آخرین اخبار

27. بهمن 1402 - 14:10   |   کد مطلب: 27789
تاکید امام جمعه فامنین بر مردم:
حق شناس و حقگو در انتخابات باشیم
امام جمعه شهرستان فامنین گفت: یکی از مصادیق تقوا برای طرفداران کاندیداها این است که تخریب نکنیم، حق شناسی و تقوا را رعایت کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری با بیان اهمیت تقوا و رعایت تقوا در بین مردم و انتخابات است افزود: این چند روز هم مثل بقیه روزها تمام می‌شود و فقط رعایت نکردن تقوا و انجام گناه برای ثبت می‌شود.

امام جمعه شهرستان ضمن تشکر از مردم شریف شهرستان و شرکت حداکثری در روز ۲۲ بهمن ماه افزود: شما مردم باعث خشنودی امام مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه مدظله‌العالی، رهبر معظم انقلاب را فراهم کردید خداوند شما را خشنود کند، ان‌شاءالله.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری با اشاره به ناکامی و مأیوس شدن دشمن در این دهه گفت: از تمام مسئولان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان و حتی خواهران فرد به فرد قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به نبود امکانات در قبل از انقلاب برای مردم و کشور بیان داشت: بعد از انقلاب با تلاش و کوشش مردم و مسئولان برای فراهم کردن امکانات در کشور برای مردم شریف ایران، انقلاب اسلامی توانمند بوده و است.

حضور مردم در روز ۲۲ بهمن نقطه قوت و اتکای برای مسئولان بود چرا مسئولان باید برای مشکلات، مردم و منطقه برنامه‌ریزی داشته و راه را برای مردم مرتفع کنند.

امام جمعه فامنین برای مسئولان شهرستان عنوان کرد: پیگیری برای رفع مشکلات مردم و کمبودهای بیمارستان از نوع سخت افزاری و نرم افزاری یاری رسانید.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری با تاکید بر شان و منزلت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام تصریح کرد پنج وظیفه داریم: اولی باید حق شناس باشیم، دوم حق ندارد باشیم، سوم حقگو باشیم، چهارم باید بصیرت در حقگویی داشته باشیم، پنجم در کنار ایمان و عمل صالح باید تواصی و دارای صبر باشیم.

وی اضافه کرد: یکی از عرصه‌های حق دعوت مردم و مشارکت در انتخابات است، در روز ۲۲ بهمن مردم دسیسه دشمن را خنثی کردند، ان‌شاءالله در روز ۱۱ اسفند هم دشمن را مأیوس خواهیم کرد.

غفاری با تکیه بر احادیث ادامه داد: اگر کسی به هنگام یاری ولی‌فقیه در خواب بماند با لگد دشمن بیدار خواهد شد، پس خداوند متعال یاری رسان کشور باشد که با حضور پر شور در انتخابات به ارزشهای کشورمان بیافزاید.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار