آخرین اخبار

26. بهمن 1402 - 9:45   |   کد مطلب: 27788
متخصصان نیروی هوایی ارتش یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز را بازآماد و این پرنده‌ها به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شدند‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از فارس، یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش (سه فروند PC-6، چهار فروند سوخو 24، یک فروند ایلیوشین و سه فروند C-130) در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز به دست متخصصان و نخبگان این پایگاه هوایی بازآماد و با حضور امیر سرتیپ واحدی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش‌های کارکنان فنی و متخصص این پایگاه، گفت: بسیار خرسندم که در جمع شما مردان مرد هستم که باوجود کمبود‌ها و تحریم‌ها کاری کردید کارستان. شما بزرگواران ثابت کردید پای انقلاب و رهبری ایستادید.

وی با اشاره به اینکه دلیرمردان نیروی هوایی ارتش کارنامه خوبی در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت داشته اند، افزود: خلبانان تیز پرواز و جوانان برومند این نیرو در روز‌های اول جنگ با اجرای عملیات‌های متعدد و مختلف چنان ضرب شستی به دشمن نشان دادند که در همان اوائل پی به اشتباه محاسباتی خود برد.

امیر واحدی گفت: این کار‌ها با دستان پرتوانمند شما متخصصان متعهد انجام شده است و دست همه شما عزیزان را با افتخار میبوسم چرا که شما غیورمردان ثابت کردید که یک سرباز مخلص و پشتیبان ولایت هستید.فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن تلاش دارد انتخابات را کمرنگ جلوه دهد، چرا که هدفش نابودی کشورمان است و باید مواظب جنگ ترکیبی دشمن باشیم.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار