آخرین اخبار

23. بهمن 1402 - 10:29   |   کد مطلب: 27777
جشن سالروز ۲۲بهمن در مسجد جامع فامنین:
حماسه ماندگار دیگری ثبت شد
فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: مردم شهرستان فامنین با دیگر با شرکت در راهپیمایی روز یوم‌الله ۲۲بهمن حماسه ماندگار دیگری را ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» هادی ربانی در جشن بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مسجد جامع فامنین از مردم شهرستان تشکر و قدردانی کردو گفت: بار دیگر شما عزیزان به همراه خانواده و فرزندانتان حماسه بزرگ و به یادماندنی را رقم زدید.

هادی ربانی ضمن خیرمقدم گویی خدمت مسئولین، خانواده‌های معظم شهیدان، روحانیت حاضر در جلسه و جانبازان و رزمندگان به ویژه فرماندار شهرستان و اهالی با صفا و انقلابی مردم شهرستان در جشن انقلاب اسلامی گفت: با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی در روز یازدهم اسفندماه این حرکت جهاد تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: با دیگر مردم شهرستان با بصیرت و ولایت‌پذیری خود مجدداً تجدید عهدی با خون ۳۰۰ شهید شهرستان که تقدیم این نظام مقدس شده است، بستید و قطعاً انقلاب را ارزشمند داشتید و حفظ انقلاب را واجب شمردید.

ربانی با اشاره به حلول ماه شعبان و اعیاد واقع در این ماه و به ویژه سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین علیه‌السلام را منتسب به پاسداران عزیز که در این مراسم زحمت کشیدند عرض تبریک داشت.

شایان ذکر است: جشن چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی با حضور آیت‌الله طه محمدی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری امام جمعه، سید روح‌الله حسینی فرماندار شهرستان فامنین، حمید محبی شهردار و شورای شهر و اقشار مختلف مردم شهرستان با سخنرانی سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مسجد جامع شهر فامنین برگزار شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار