آخرین اخبار

23. بهمن 1402 - 10:25   |   کد مطلب: 27776
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع گفت: دشمن با نگاه خودت به شرق که ایران به یک قدرت قوی تبدیل شده و در عرصه‌های گوناگون برای ضربه زدن به ایران تلاش و برنامه ریزی کرده و می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سردار رضا طلایی‌نیک ضمن قدردانی از مردم و قدم‌های خالصانه و پر حمایت از آرمان‌های امام راحل، شهیدان و لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشت: امروز برای اینکه دشمن حیله‎گر و وسوسه انگیز برای جوانان و نوجوانان، ملت ما و مسلمین را مغلوب کنند وقتی شما مردم چهل و پنچ سال است پای این انقلاب و این پیمان دوام آوردید و کم نگذاشتید، اینجاست که رضایت خدا حاصل خواهد شد.

سخنگوی وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح با شاره به راهپیمایی مردم عزیز در سال‌های گذشته گفت: امسال هم شما مردم عزیز در اقصی نقاط کشور پر شورتر از قبل به میدان آمده و حمایت خود را از انقلاب اعلام داشتید.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) کبیر که فرمودند: انقلاب ما انفجار نور بود، اظهار داشت: ظلمت‌های قبل از انقلاب را بازنگری می‌کنیم در جمع ما هم از نسل انقلاب، دفاع مقدس و نسل جدید و کسانی که انقلاب را درک کردندچه ظلمت‌های را مردم تحمل کردند، روند قبل از انقلاب را با بعد از انقلاب مرور می‌کنیم متوجه ‌می‌شویم که انفجار نور بود، انقلاب اسلامی ایران را پدیده و معجزه قرن نام می‌برند.

سردار طلایی‌نیک افزود: همانطور که می‌دانید در نهضت ملی شدن نفت دست استعمار انگلیس را از ایران قطع کردند و امام خمینی (ره) با تفکر خود انقلاب اسلامی را با دین اسلام را پایه گذاری کرد و این بدون حضور مردم در صحنه امکان نداشت و موفقیت حاصل نمی‌شد. امام راحل بنادی را پایه‌ریزی کرد که مردم سالار و با اسلام ناب محمدی در چارچوب انقلاب و قدرت مردم حاصل شد.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌های همه جانبه در حفظ از نقلاب را مشاهده می‌کنید، اما دشمن با استفاده از جنگ شناختی، جنگ نرم و عملیات روانی برای نسل‌های جدید برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کرده تا روحیه ما متزلزل کنند و بمباران ذهنی، فکری و ارزش‎های اخلاقی و اتحاد، ایجاد دو قطبی در کشور و غیره را با تعابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی شکست خورد و نتیجه دیانت، غیرت و آگاهی مردم شریف کشور و شما است.
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع اظهار داشت: در چهل و پنچ سال گذشته فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی که به کشور ما تحمیل شده ایجاد بحران در داخل کشورکار دشمن بوده چرا که دشمن بیکار نبوده و در تلاتم است تا به کشور و انقلاب ما آسیب برساند مانند فتنه‌های سال 88 و 98 و غیره که پیروزی اذان ملت بوده و است.

وی بیان داشت: طبق تعبیر سرویس‌های اطلاعاتی استکبار و دشمن بیگانه به مقامات خود ارائه کرده‌اند این بود که در ایران رهبری وجود دارد غیرقابل نفوذ و هر طرحی و نقشی که می‌کشیم برهم می‌زند و با آن قدرت حکیمانه خود برملا می‌کند. اینم محورهای قدرت و پیروزی ما بوده و خواهد بود یعنی اتکای به اسلام، قدرت مردم و با محوریت ولایت است.

مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب به پنج جمع‌بندی اشاره داشتند:
عرصه اول: علم و پژوهش است، با داشتن علم سلطان خواهید بود، علم وسیله قدرت و عزت است. مانند سیم خاردار در جنگ تحمیلی که حاضر نبودند به ما بفروشند، ولی الان در ایران بیش از 800 سامانه تسلیحاتی و دفاعی را فرزندان این مرز و بوم در صنایع دفاعی و نیروهای مسلح با کمک یکصد دانشگاه و 1200 شرکت دانش‌بنیان تولید می‎کنند مانند سامانه پدافندی باور 373 با سیستم‌های شناسایی، رهگیری و درگیری مواجهه با تحدیدهای هوایی موفقترین است.

رضا طلایی‌نیک خاطرنشان کرد: فرمول انقلابیون که در دنیا به بالاترین دانش روز است دست یافتیم و این پیشرفت معجزه انقلاب بوده که هم از لحاظ معنویت و دانش به درجات عالی در دنیا برساند، مانند اینکه قبل از انقلاب 7 دانشگاه پزشکی در ایران بود ولی الان47 دانشگاه معتبر و فقط پزشکی موجود است یعنی نسل ایرانی هم مومن هم جهادی و انقلابی می‌شود که 8 سال جنگ تحمیلی را که حداقل 30 کشور در مقابل کشور ما ایستاده بودند.

وی با تاکید بر فرمایشات رهبر انقلاب که به قله نزدیک شدیم، افزود: دشمنان ما به شدت از پیشرفت ما حراس داشته و نگران هستند که ماهواره ساز شدیم و موشک‌های دور برد ساختیم پس این تحول و تعالی که اتفاق افتاده با ارزش بوده و بدست شما عزیزان رقم خورده است.
عرصه دوم: معنویت و اخلاق است، داشتن روحیات نیکو و اخلاق و برجسته بودن ارزش‌های معنوی نیاز اصلی ما در کشور است آن‌ها در جبهه نرم سعی کردند تا نهاد خانواده ما تضعیف شود ارزش‌های اخلاقی را تضعیف کنند، پس با این تهاجم که به ارزش‌های اخلاقی ما می‌شود ستیز معقولانه داشته باشیم و با روش اثر بخش و تربیتی ما بایدنسبت نسل جوان مقابله کنیم.

وی با تکیه بر بیانیه رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب که تهاجم روز افزون دشمنان به جوانان، نوجوانان و نونهالان را که همه ما مسئولیم در مقابل این تهاجم و باید مقابله کنیم.

عرصه سوم: اقتصاد، یکی از مسیرهای که دشمن می‌تواند اثر کند اقتصاد است و اگر اقتصاد ما ضعیف باشد معیشت مردم و اشتغال به طور طبیعی فراهم نشود هشدار برای سلطه‌گری دشمن است. ریشه مشکلات اقتصادی کشور ما دو عامل است تحریم، که دشمن سفره مردم را هدف قرار داده است و بخش دیگر آن عیوب ساختاری در مدیریت اقتصاد کشور است. هر جا مردم هستند انتقام را از مردم می‌گیرد چون اساس قدرت ملی ما مردم است.

عرصه چهارم: عدالت و مبارزه با فساد، فساد ترکیبی زلزله ویرانگر است وسوسه مال و ریاست طلبی همیشه بوده و است و این پیام بزرگی برا ما است و از دید شهدا نگاه کنیم و و خودمان را وقف نظام و انقلاب کنیم، به فکر پیشرفت کشور باشیم و برای خودمان و جیب خودمان تلاش نکنیم.

عرصه پنجم: استقلال و آزادی، همانطور که شما آن قبلا انجام دادید دست سلطه‌گران و شاه معلون، امریکا و انگلیس را از کشور کوتاه کردید، بفرموده رهبر انقلاب: استقلال و آزادی دو عطیه الهی است، البته آزادی بی‎بندی باری نه این اسیر شدن در فساد هوا و هوس است.

سردار طلایی‌نیک ادامه داد: این انقلاب با مردم سالاری اقتدار ملی و امنیت ملی را به ارمغان آورده است پس انتخاب آگاهانه را برای ما شکل داده و مهم این است وقتی با نیت خالص برای شکل‌گیری حاکمیت اسلامی و نظام اسلامی رای می‌دهیم و بحمدالله برای انتخابات محیا هستیم و صالحان را برای ارکان قدرت مردم انتخاب کنیم.

وی در پایان متذکر شد: سبک زندگی غربی برای ما هشدار است، پس با سبک زندگی ملی خودمان از نظر فرهنگ و خانواده و ارزش‌های معنوی را حفظ کنیم سرمایه‌های اصلی ما جوانان هستند و باید آنها را حمایت کنیم.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار