آخرین اخبار

22. بهمن 1402 - 18:31   |   کد مطلب: 27775
امام جمعه شهرستان فامنین: حضور تک تک مردم یک موشک است بر پیکر دشمنان اسلام است پس با حضور خود در انتخابات دشمن را گوشه گیر کنیم و بار دیگر شکست دهیم تا مأیوس و ناامید شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری گفت: از مسئولین انقلابی و اهالی که از همه مناطق شهرستان حضور داشتن قدردانی کرد و یک روز به یادماندنی دیگری را ثبت کردید، خداوند از همه شما قبول کند.

امام جمعه فامنین افزود: ۲۲ بهمن، این روز با عظمت و عزیز که همان مردم خلق کردند و این همان روزی است که در دل‌ها زنده است و خواهد ماند، چون این روز را خودم مردم خلق کردند.

وی ادامه داد: وقتی انقلاب اسلامی ایران مطالعه می‌کنیم که این انقلاب چطوری شکل گرفته است چند عامل در ایستادگی و پایداری آن موثر بوده است.
اول اینکه مردمی بودن انقلاب است، یعنی با کودتای نظامی شکل نگرفته است، بلکه باحضور مردم شریف ایران زمین شکل گرفت، همين شهرستان فامنين ۳۰۰ شهید در مسیر پایداری مردم، پایداری انقلاب و آرمان‌های آن تقدیم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری بيان داشت: یکی از این خصوصیات‌ها مردمی بودن است و حامی پرچم دار انقلاب امام راحل، یک فیلسوف و مجاهد بود که همین مردم حمایت کردند.
دوم ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری از یک عالم دینی و عارف سیاست‌مدار بود که مردم شهرستان و کشور از آن‌ حمایت کردند.

وی عنوان کرد: امروز هم مردم فهیم و ولایت‌پذیر شهرستان فامنین آمده‌‌اند که با شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، خودشان را ثابت کنند.
یکی دیگر از عوامل شکل‌گیری و پایداری انقلاب همان اسلامیت نظام است، نظامی که برنامه‌های اللهی در رأس آن قرار دارد، ایدلوژی آن، ساختار فکری آن بنایش بر اسلام است، و لذا جمهوریت اسلام با مردم شکل می‌گیرد و مردم هستند با پرچم سیدالشهداء آمدند و اسلام را زنده نگهداشتند و به اسلامیت آن رأی دادند.

امام جمعه فامنین اظهار داشت: ویژگی دیگر آن عدالت‌خواهی، استبداد ستیزی مردم بود که شاه معلون را با روحیه استبداد ستیزی از کشور بیرون راندند و از دست سلطه گران نجات دادند.

وی گفت: این حرکتی که در دنیا شکل گرفته در سوریه، عراق، یمن و ... مبداء آن کشور ما و انقلاب ما است، بزرگترین کاری که انقلاب شکوهمند انجام داد، این انقلاب نرم گفتمان سازی کرد و بعد از طوفان الاقصی گفتمان سازی و گفتمان مقاومت را بین المللی کرد طوری که دشمنان تا بن دندان مسلح که در مقابل یک گروه کوچک و محور مقاومت احساس ضعف می‌کنند، و در دنیا انقلاب مقاومت را و جریان مقاومت را شکل داد.

در پایان متذکر شد: حضور مردم و گفتمان مقاومت مسئله مهم در دنیا است که حضور مردم در صحنه‌های مختلف کشور شکل می‌دهد عظمت مردم است، چرا حضور مردم نبود امام معصوم خانه نشین شد، پس حضور مردم در انتخابات و رأی گیری کم کند می‌تواند جلوی پیشرفت کشور را بگیرد.

ضمن قدردانی و تشکر از مردم فهمیم و همیشه در صحنه مردم شهرستان فامنین که شرف حضور پیدا کردند، از خانواده‌های شهدا، عالما، نیروی‌های نظامی و انتظامی، کسبه، دانش‌آموزان و فرهنگیان کمال تشکر را دارم.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار