آخرین اخبار

21. بهمن 1402 - 19:50   |   کد مطلب: 27771
امام جمعه شهرستان رزن گفت: مردم مخصوصاً طبقه ضعیف و محروم کشور حق رفاه اجتماعی و اقتصادی در کشور را داشته و انتظار دارند تا از مشکلات اقتصادی نجات یابند.

حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر منصوری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» با اشاره به فرار رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دشمن درصدد است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف کشور ما ایران را ناکارآمد شمرده و انکار کند.

امام‌جمعه شهرستان رزن بیان داشت: در عرصه‌های امنیتی، سیاسی و مقاومتی، نظامی الحمدالله توانستیم دشمن را مغلوب کنیم، ولی از لحاظ اقتصادی وضعیت خوبی نداریم همچنان که رهبر معظم انقلاب هم اشاره داشتن گلایه‌مندهای مردم را رصد می‌کنیم و قبول داریم.

وی بااشاره به فرمایشات رهبری در مورد اقتصاد و معیشت مردم افزود: دو راه برای رفع مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم داریم، راه اول نگاه انقلابی به مشکلات مردم و جامعه است پس دستاوردهای بعد از انقلاب را مطالعه کنیم که با چه همتی به آن‌ها دست یافتیم.

منصوری تصریح کرد: دومین راه ناامیدی است، که در مقابل ضعف‌های اقتصادی داریم این‌است که ما ناامیدانه به مشکل بنگریم و القا کنیم که نمی‌توانیم کاری انجام دهیم پس ما و مخصوصاً مسئولین که ضعف اقتصادی را با نگاه ارتجاعی ببینیم.

وی اظهار داشت: چندین دهه هست که حضرت آقا شعار سال‌های گذشته را مباحث اقتصادی بیان می‌کنند و برای مسئولان مطرح کرده‌اند.

منصوری عنوان کرد: با اشاره به۲۲ بهمن و چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر کشور جشن گرفته و این یاری، حاکی از آن است که مردم ولایت‌مدار، بیانگر آن است که مردم مشکلات ندارند بلکه پایبند به انقلاب و نظام بوده، ولی فقیه خودشان را ستایش می‌کنند و انتظار دارند تا مشکلات معیشتی مردم مرتفع گردد.

وی اضافه کرد: حامی ولایت فقیه و ولی فقیه خودشون بوده و مردم نسبت به آرمان‌های انقلاب و شهدا پایبند هستند، اما در کنار این پایبندی‌ها مشکلات خود را هم بیان می‌کنند این تأثیر کم کاری و سو مدیریت برخی از مسئولان در سال‌های گذشته است.

منصوری گفت: کنار این سو مدیریت‌ها جنگی که دشمن با دسیسه‌ها و تحریم‌های نامردانه در مقابل مردم و کودکان کشور ما از لحاظ دارویی، امکانات و ... جنگ تمام عیار که تحمیل کرده‌اند.

وی افزود: ما همانطور که در جنگ‌های نظامی در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم و پیروز شدیم همچنین از لحاظ اقتصادی و معیشتی هم مقابله کرده و سربلند و پیروز می‌شویم و آن‌ها مغلوب می‌شوند.

منصوری تاکید داشت: مردم تابع فرمایشات رهبر انقلاب باشید و اگر از رهنمودهای امام خامنه‌ای مدظله‌‌العالی دور شدیم به دام دشمنان و نیرنگ دشمن دچار شده‌ایم.

در پایان اگر مدیران و مسئولان کشور  از رهنمودهای مقام معظم انقلاب تعبیت کردند موفق بودیم و اگر ضعف داشتیم از بیانات رهبر فرزانه فاصله گرفتیم، پس شعارهای سال‌های گذشته را مسئولین باید عملیاتی کنند و روزی فرا می‌رسد که از مشکلات اقتصادی و معیشتی هم مانند نظامی و تسلیحاتی سر بلند و پیروز مندانه بیرون می‌آیم.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار