آخرین اخبار

26. شهريور 1392 - 8:36   |   کد مطلب: 2777
رییس هیات فوتبال شهرستان فامنین :شهرستان فامنین با داشتن یک تیم در لیگ برتر و دو تیم در لیگ دسته اول فوتسال مي‌تواند يك پايگاه قدرتمند براي رشد فوتسال استان باشد.
 رییس هیات فوتبال شهرستان فامنین در خصوص وضعیت این رشته ورزشی در این شهرستان گفت: شهرستان فامنین با داشتن یک تیم در لیگ برتر و دو تیم در لیگ دسته اول فوتسال مي‌تواند يك پايگاه قدرتمند براي رشد فوتسال استان باشد.

 وی  افزود: در حال حاضر تعامل خوبی بین هیات فوتبال با اداره ورزش و جوانان شهرستان برقرار است و بحث مالی تنها مشکل هیات محسوب می شود که امیدواریم با حمایت مسوولین و خیرین شهرستان این مشکل نیز مرتفع گردد.

وي در ادامه با اشاره به فعاليت تيم فوتبال فامنین در ليگ دسته اول استان اظهار داشت: در حال حاضر علاوه بر اینکه تيم فوتسال فامنین  در ليگ برتر در حال فعاليت است، باشگاه‌هاي مختلفي نيز در اين شهرستان فعاليت مي‌كنند كه اين را واقعاً يك نكته و حركت بسيار مثبت می باشد

احمد قربان نژاد تصريح كرد: همه اهالی فوتبال شهرستان بايد دست به دست يكديگر داده و تلاش كنند كه فوتبال فامنین خود را در استان اثبات كرده و نشان بدهد.

وي خاطرنشان كرد: در بحث زيرساخت‌ها و امكانات ورزشي  خوشبختانه مشکلی خاصی در شهرستان وجود ندارد و شهرستان فامنین می تواند میزبان مسابقات فوتبال استان باشد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان فامنین در ادامه  گفت: برگزاری لیگ برای فوتبال شهرستان بسیار حائز اهمیت است و موجب رشد فوتبال می شود.

وی استقبال جوانان شهرستان در مسابقات جام رمضان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود :  حضور تماشاگران در سالن محل برگزاری یکی از مهمترین علل رشد فوتسال در شهرستان فامنین می باشد

وی در خصوص وضعیت داوران این شهرستان گفت : در حال حاضر 10 داور در شهرستان فامنین فعالیت می کنند و خوشبختانه محمود دولتی داور ملی کشور نیز از این شهرستان در مسابقات کشوری مشغول به فعالیت می باشد.

قربانژاد در پایان با تقدیر از خیرین ورزش دوست فامنین گفت : در این چند وقت اخیر با نتایج خوبی که فوتسال شهرستان کسب نموده است خیرین نیز رو به حمایت از این رشته9 ورزشی آوردند و حتی فامنینی های که مدتها در خارج از استان بوده اند نیز با شنیدن خبر موفقیت فوتسال شهرستان به این تیم کمک کرده اند که جای تقدیر و تشکر از همه این عزیزان را دارد.

منبع:هیات فوتبال شهرستان فامنین

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار