آخرین اخبار

18. بهمن 1402 - 21:45   |   کد مطلب: 27755
در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت؛
مهد کودک شبکه بهداشت فامنین افتتاح شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان فامنین گفت: در راستاي اجراي تبصره ۳ماده ۲۲ قانون جواني جمعيت و حمايت از خانواده، اتاق مادر و کودک، همچنین مهد کودک ويژه فرزندان پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» اين مهد کودک ويژه نگهداری فرزندان کارکنان در شبکه می‌باشد که همه روزه از ساعت ۷:۴۵ صبح لغايت ۱۵ عصر فعال می‌باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین گفت: درراستاي اجرای تبصره 3 ماده 22 قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت که در بخش وظايف دستگاه‌ها اشاره شده که همه دستگاه‌ها موظف هستند. نسبت به تأمين اتاق مادر و کودک و همچنین مهدکودک برای نگهداری کودکان مادران شاغل در همان دستگاه اقدام نمايند.

آرش مفرح‌ذات افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین به همراه بيمارستان امام حسن مجتبی علیه‌السلام، دستگاه‌هايی هستند که بخش اعظمی از نيروهايشان را زنان تشکيل می‌دهد و زنان شاغل در اين مراکز مجبور هستند گاهاً فرزند خردسال شان را به مهدکودک محل زندگی خودشان برده و با نگرانی چند ساعته از فرزندشان دور باشند و این در حالی‌ است که کارهای بهداشتی و درمانی نيازمند آرامش روحی و روانی پرسنل می‌باشد تا با فراغ بال بيشتري بتوانند خدمات را به مراجعين ارائه نمايند.

وی تصریح کرد: در همين راستا امروز شاهد افتتاح و راه اندازی اتاق مادر و‌کودک و همچنین مهدکودک در شهرستان فامنین هستيم که ويژه نگهداری فرزندان پرسنل شبکه بهداشت و درمان بوده است.

شایان ذکر است یاسر نظام اسلامی معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان فامنین در افتتاحیه مهد کودک گفت: براساس قوانین جوانی جمعیت باید اتاق‌های مادر و کودک و همچنین مهدکودک در تمامی دستگاه‌ها و ادارات دولتی ایجاد شوند که این موضوع کمک بزرگی به مادران شاغل و مراجعان در ادارات می‌کند.

این افتتاحیه با حضور یاسر نظام اسلامی معاون فرماندار، مولوی امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی، آرش مفرح‌ذات مدیر شبکه بهداشت و درمان، عظیمی مدیر بیمارستان و جمعی از مسؤلين ستادی افتتاح شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار