آخرین اخبار

15. بهمن 1402 - 2:07   |   کد مطلب: 27739
امام جمعه فامنین در میزبانی از مسئولین استانی گفت: قدردان زحمات ارزشمندتان در جهت خدمت‌رسانی به مردم شهرستان هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری در میزبانی از مسئولین استان ضمن تقدیر از خدمت‌رسانی به مردم، گفت: مدیرانی که به مردم شهرستان خدمت می‌کنند عنایت ویژه به مردم ولایت‌مدار فامنین دارند.

امام‌ جمعه فامنین ضمن خوش آمدگویی به مسئولین استانی، افزود: با کمک‌های بی‌دریغ استاندار همدان پروژه نیمه‌کاره ساختمان فرمانداری جدید در شهرستان در رأس کار قرار گرفته تا تکمیل شود و کمال تشکر را داریم.

غفاری افزود: منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد در شهرستان هم با مساعدت استاندار و به اتفاق نمایندگان مجلس در حال شروع به کار شده است.

در این دیدار دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت داشت یاد و خاطره امام راحل، اظهار کرد: توفیق دوباره حاصل شد تا حضور پیدا کنیم و از نزدیک شاهد اقدامات و پیشرفت شهرستان فامنین باشیم.

استاندار همدان ضمن قدردانی از فرماندار فامنین و مسئولین شهرستانی گفت: اتفاقات بسیار خوبی که در شهرستان با وحدت رویه بین مسئولین و مدیران رقم خورده، امید آفرین برای مردم شهرستان است.

وی افزود: با توجه به عنایات امام زمان (عج)، دولت و دکتر رئیسی با تلاش‌های بی‌دریغ در جهت سازندگی کشور و در پیشبرد اهداف عالی قدم‌های استوار و محکمی برداشته‌اند و محقق شده، خدا را شکر می‌کنیم.

استاندار همدان ادامه داد: با توجه به تحولاتی هم که در استان شده یک سرمایه‌گذار برای تولید خودرو‌های برقی آماده همکاری در استان است که فاز اول آن با مبلغ ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ دلار شروع به‌کار خواهد کرد و آورده کلی آن ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار می‌باشد.

 قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: در کشور تولید خودروهای برقی فعلا وجود ندارد و واراداتی می‌باشد و این یک فرصت برای استان همدان است، الحمدالله با کمک مدیران این سرمایه‌گذار جذب خواهد شد و نوید است.

لازم به ذکر است: استاندار همدان و هیئت همراه به مزار شهدای شهر فامنین رفته و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان کردند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار