آخرین اخبار

15. بهمن 1402 - 1:00   |   کد مطلب: 27738
استاندار همدان در آئین افتتاح شرکت فراز بتن آماده مرتضوی در ناحیه صنعتی نگارخاتون شهرستان فامنین حضور یافت.

به گزارش خبرنگار گروه صنعتی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» مصطفی حقیقی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد از ۶۰ مورد از طرح‌های ناحیه صنعتی نگارخاتون، افزود: این ناحیه با مساحتی بالغ بر ۵۰ هکتار و ۸۶ طرح و قرارداد منعقد شده که ۲۰ طرح از آن‌ها آماده بهره‌برداری می‌باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: در شروع این پروژه مشکلات عمده وجود داشت از لحاظ تأمین مالی ۲۰ طرح که در آستانه بهره‌برداری است با تزریق بودجه محدود ان‌شاالله تا آخر به ثمر برسد، لوله کشی آب بود که با کمک‌های بی دریغ فرماندار پر تلاش شهرستان فامنین مرتفع شد، در ادامه مشکل لوله کشی گاز وجود دارد که تا پایان سال با پیگیری از اداره گاز استان مرتفع خواهد شد.

وی بیان داشت: با پیگیری‌های که انجام شده قرار بر این شد که تأمین مالی با دستور فرماندار فامنین حاصل شد، عددی از تحصیلات تبصره ۱۸ برای ۲۰ طرح خاصه در مجموعه‌ی ناحیه صنعتی نگارخاتون در دستور کار هستند در نظر گرفته شد تا آخر سال شاهد بهره‌برداری خواهیم بود.

حقیقی گزارش داد: میزان تولیدات بتن آماده مرتضوی سالانه ۴۰هزار تن است و ۵ هزار تن هم برای تولید جالیز و قطعات بتنی می‌باشد.

وی عنوان کرد: قطعات زمین واگذاری شده در این ناحیه از ۱۵۰۰ متر الی ۳۵۰۰ متر می‌باشد که قطعه زمین آماده برای واگذاری هم وجود دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تصریح کرد: مساحت زمین برای بتن آماده ۳۴۰۰ متر بوده که کفایت تولید را نمی‌دهد و ۲۴۰۰ متر هم در کنار کارگاه بتن ضلع شمالی وجود دارد که درخواست الحاق به واحدهای تولیدی داریم.

وی ادامه داد: درخواست ۲مورد مشکل عمده در این ناحیه صنعتی نگارخاتون وجود دارد: اول آسفالت‌ریزی خیایان‌ها، دوم: لوله‌کشی گاز برای واحدهای تولیدی ناحیه.

شايان ذکر است: آئین افتتاح شرکت فراز بتن مرتضوی در ناحیه صنعتی نگارخاتون با حضور دکتر قاسمی فرزاد استاندار محترم، دکتر حاجی بابایی نماینده محترم مردم همدان و فامنین در مجلس شواری اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری امام جمعه فامنین، سید روح الله حسینی فرماندار شهرستان، دکتر شانیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، مهندس حقیقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، مهندس الهیاری مدیرعامل شرکت گاز استان، اعضای شورای تأمين شهرستان و هیئت همراه با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی برای حداقل ۶ نفر به صورت مستقیم و در زمینی به مساحت ۳۴۰۰ متر برگزار شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار