آخرین اخبار

13. بهمن 1402 - 20:28   |   کد مطلب: 27735
دومین روز از آغاز دهه مبارک فجر برگزار شد:
یادواره شهدای روستای قزل آباد
امام جمعه فامنین گفت: ما وظیفه شرعی و ملی داریم که در انتخابات شرکت و دیگران را به شرکت در انتخابات دعوت کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت الاسلام و المسلمین علی غفاری در یادواره شهدای روستای قزل‌آباد با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که همه باید در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه فامنین با گوش زد کردن فرمایشات رهبری، خطاب به مسئولان که فرمودند؛ که راه حل مشکلات کشور شرکت در انتخابات است، گفت: ما باید بین خانواده‌ها، همکاران و دوستان برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تبلیغات گسترده و جهاد تبیین کنیم.

وی افزود: دشمنان می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید زیرا شرکت در انتخابات سودی ندارد در حالی که حضور مردم در انتخابات بسیار برای کشور مفید است، وظیفه شرعی و ملی ما است که در انتخابات شرکت کرده و دیگران را به شرکت در انتخابات دعوت کنیم.

شایان ذكر است: همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادواره شهدای در مسجد جامع روستای قزل‌آباد با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی غفاری امام جمعه شهرستان فامنین، سید روح‌الله حسینی فرماندار فامنین، فرمانده سپاه ناحیه فامنین هادی ربانی و فرماندهی فراجا شهرستان  هادی پور رجب، معاونان عمرانی فرماندار، بخشداران و دیگر مسئولين و مردم ولایتمدار شهرستان فامنین برگزاری شد.

#مشارکت
#انتخابات ۱۴۰۲

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار