آخرین اخبار

13. بهمن 1402 - 15:06   |   کد مطلب: 27734
امام جمعه شهرستان گفت: فامنین از شهرستان‌های محروم کشور است و با توجه به ظرفیت‌های موجود همچنان غبار محرومیت از شهرستان می‌بارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری امام جمعه فامنین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فامنین به بیان روایتی از امام کاظم ( ع ) درخصوص روابط خانوادگی و اجتماعی پرداخت و گفت ایشان می‌فرمایند سه چیز باعث هلاکت انسان می‌شود که عبارتند از اول پیمان شکنی، دوم تَرکِ سنت و سوم تَرکِ جماعت.

امام جمعه فامنین بیان داشت: به کاندیداهای حاضر در انتخابات توصیه می‌کنم که از تخریب یکدیگر بپرهیزند و از مسئولین اجرایی شهرستان درخواست دارم فضایی در مساجد و حسینیه‌ها ایجاد شود تا مشکلات بیان و برنامه کاندیداها گرفته شود و با تخریب نمی‌توان کاری پیش برد.

وی افزود: محور اعتقاد و التزام عملی یک نماینده، یکی از شاخص‌های نماینده تراز انقلاب می‌باشد و موارد این محور عبارتند از: نماینده باید پایبند به احکام اسلامی، عدم ورود به انحرافات عقیدتی و اخلاقی، تقوا و تدین را باید در نظر بگیرد، پایبندی به نظام و قانون اساسی، صادق بودن با مردم و دوری از حرف های دروغ و نماینده باید در حیطه اختیارات خودش قول دهد، امانتداری، انقلابی و در خط امام بودن است.

حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری بیان کرد: عید مبعث را در پیش داریم وقتی مبعث رسول اکرم ( ص ) را مطالعه می‌کنیم می‌بینیم انقلاب ما در ابعاد مختلف با حضرت رسول شباهت دارد و انقلاب خمینی با انقلاب نبوی شباهتی دارد که یکی از این شباهت‌ها انقلاب نبوی عزت آفرین بود و انقلاب امام خمینی رحمت الله علیه نیز عزت آفرین شد و عزت ملت ایران را می‌بینیم.

وی بیان داشت: در ایام الله دهه مبارک فجر قرار داریم و از جوانان شهرستان می‌خواهم دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب را مطالعه کنند.

امام جمعه فامنین تصریح کرد: چه چیز باعث شد این عزت به وجود بیاید و یکی از مهمترین عرصه‌هایی که باعث شد عزت را به دست بیاوریم حضور در عرصه‌های سرنوشت ساز بود که یکی از آنها انتخابات می‌باشد و اگر مردم با حضور حداکثری در انتخابات حضور پیدا نمی‌کردند نمی‌توانستیم به این عزت برسیم و دشمن این روزها تلاش می کند مردم را از شرکت در انتخابات مأیوس کند.

غفاری گفت: در روزهای اخیر تحیر و عصبانیت دشمنان را دیدیم و واکنش غرب به پیشرفت خیره کننده دانشمندان ما در هوا فضا را دیدند خیلی ناراحت شدند و با پرتاب ماهواره ثریا که در ۷۵۰ کیلومتری مدار زمین قرار گرفت اینها بعد از چند روز متوجه شدند حملاتی علیه ایران آغاز کردند اما تصور نمی‌کردند قرار است در یک هفته شاهد قرار گرفتن سه ماهواره دیگر در فاصله ۴۵۰ کیلومتری زمین باشد.

وی عنوان کرد: پیام مهم این دستاورد این است که می‌تواند هم استقلال سیاسی داشت و به آمریکا و غرب وابسته نبود و از آنها نترسید و در همه زمینه‌ها پیشرفت خیره کننده داشت و این حرکت دشمنان را مأیوس و ناامید کرد.

شایات ذکر است امام جمعه فامنین از هنرمند انقلابی نیک اندیش دکتر محمد شایسته که به شهرستان فامنین مبلغ ۲ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف کمک کرده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار