آخرین اخبار

12. بهمن 1402 - 20:38   |   کد مطلب: 27732
نخستین روز ایام الله دهه مبارک فجر:
مسئولین فامنین با امام جمعه دیدار کردند
حضور مسئولین شهرستانی در دفتر امام جمعه فامنین به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر با حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» در نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر مسئولان شهرستان فامنین به دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری در دفتر امام جمعه شهرستان گردهم آمدند.

امام جمعه فامنین در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از مسئولین شهرستان به روز نخست دهه مبارک فجر سالروز ورود امام خمینی کبیر، به وطن اشاره کرد و کفت: بینش مردم در آن روزها با کادر سازی امام راحل با شروع به اندیشه سازی و قیام علیه رژیم پهلوی کردند و نفس‌ها به درجه آزادی رسید.

وی با تاکید بر شعار دیو چه بیرون رود فرشته در آید، عنوان کرد: ایمان در دل انسان‌ها مقطعی باشد در مسیر اصلی استوار نمی‌توان ماند. اگر تردیدی و ضعفی در دل ما باشد نشان از ضعف ایمان آن فرد به انقلاب است و ما باید در مسئولیت خود عاشقانه در راه ایمان به خدا قدم بر داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری اظهار داشت: در هر جایگاهی که هستیم چه مسئول و چه غیر مسئول باید عاشقانه در مسیر خدمت به مردم قدم‌های استوار برداریم.

وی افزود: مسئله وحدت به معنای واقعی کلمه در بین مسئولین شهرستانی شکل گرفته است و ما خرسندیم در شهرستان اقدامات قابل توجهی در دست پیگیری بوده و است.

غفاری اظهار داشت: ما با حرکت دیر هنگام خود برای دشمن فضا سازی نکنیم، تا برای نا امیدی مردم اقدام کنند و جوانان ما را دلسرد کنند.

وی اضافه کرد: مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات باعث قدرت ملی در دنیا ارتقا یابد و نظام تقویت شود، قطعاً در عرصه‌های بین‌المللی هم  علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هم پیشرفت خواهد کرد.

در پایان با اشاره به خودسازی تصریح کرد: ما باید برای مشارکت در انتخابات در بین خانواده‌ها و دوستان تبلیغات کنیم تا انتخاباتی با حضور حداکثری مردم صورت بگیرد. با استفاده از فضای مجازی و رسانه گروهی حتی تبلیغات کاغذی و پوستر در بین آحاد جامعه مردم را دعوت به شرکت در انتخابات کنیم.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار