آخرین اخبار

12. بهمن 1402 - 14:09   |   کد مطلب: 27730
به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر مسئولین ادارات شهرستان فامنین در مزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و دهه مبارک فجر مسئولین شهرستانی به غبار روبی شهدای آرمیده این شهر رفته، ادای احترام و قرائت فاتحه کردند.

در این مراسم فرماندار شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام دوران انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: دهه فجر فرصتی برای جهاد تبیین در مسئله انتخابات و مشارکت حداکثری مردم و جوانان در رای گیری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

وی با ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه فجر به مسئولین ادارات شهرستان، افزود: برنامه دهه فجر امسال یکی از کیفی‌ترین برنامه‌ها در سال‌های گذشته است و با برگزاری انتخابات پرشور در سطح شهرستان جشن انتخابات را فراهم کنیم.

حسینی با تکیه بر فرمایشات امام راحل که فرمودند؛ دهه فجر آیینه‌ای است که خورشید انقلاب در آن درخشیده است، بیان داشت: گرامی می‌داریم دهه مبارکه فجر را و این فرصت را مغتنم شمرده و برای تبیین دستاوردهای مردم در گذشته را ترسیم می‌کنیم.

فرماندار فامنین عنوان کرد: امروز ما به برکت  انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها از جمله سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، بهداشت و درمان، علم و تکنولوژی و ..شاهد موفقیت روزافزون برای کشور هستیم.

وی عنوان کرد: در بین مسئولین شهرستانی وحدت رویه وجود دارد و روحیه جهادی در بین ادارات مشاهده می‌شود.

حسینی اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر ۲۶۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در سطح شهرستان با همت مسئولین ادارات برگزار خواهد شد، از جمله افتتاح سالن زورخانه شهرستان و... خبر داد.

در پایان از امام‌ جمعه شهرستان از دست‌اندرکاران و برگزار کنندگان این مراسم قدردانی کرد.

تصاویر بیشتر را در ادامه خبر مشاهده کنید.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار