آخرین اخبار

11. بهمن 1402 - 14:31   |   کد مطلب: 27728
صبح صبح امروز برگزارشد:
آیین نواختن زنگ انقلاب در فامنین
به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، صبح امروز طی مراسمی  زنگ انقلاب با حضور مسئولان شهرستانی در آموزشگاه متوسطه دوم پسرانه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی به مناسبت دهه فجر در بین دانش‌آموزان پسر  گفت: جهاد تبیین و مقابله با فعالیت‌های دشمن در فضای مجازی را با ظرفیت‌های بالقوه دانش‌آموزان خنثی کرد.

فرماندار فامنین اظهار داشت: وظیفه ما جهاد تبیین در مورد انتخابات در بین جوانان و دانش‌آموزان است تا از دلسرد شدن آنان از نظام و کشور جلوگیری و با روحیه زندگی کنند.

سید روح‌الله حسینی افزود: مردم علی‌الخصوص جوانان را به حضور و مشارکت در انتخابات دعوت کنیم طوری جشن انتخابات در شهرستان و کشور بگیریم تا دشمن مثل همیشه نا امید گردد.

وی عنوان کرد: پیروزی در دهه فجر و انقلاب اسلامی ایران یادآور  شکست آمریکا و شکستن قامت آن‌ها در جهان بوده و مقاومت مردم در مقابل دسیسه‌های دشمن و سلطه استکبار را گویاست.

حسینی با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ادامه داد: مشاهده می‌کنیم که دشمنان داخلی و خارجی با تحت تاثیر قرار دادن روح و روان دانش‌آموزان در فضای مجازی برای ورود حداقلی برای انتخابات مجلس در تلاشند، شما جوانان باید روح تازه‌ای در کالبد کشور بدمید تا آینده در سرزمین ما درخشان‌تر شود.

فرماندار فامنین تصریح کرد: انتخابات یک فرصت برای پرداختن به اهداف بلند مدت در جامعه و توجه بیشتر برای آینده شهرستان در سطح استان است.

وی با اشاره به خواندن نماز در مدارس اظهار داشت: توجه به برگزاری نماز در مدارس و روستاها باید در اولویت قرار گیرد، در تمام مدارس و مساجد دو محور را باید در نظر بگیریم؛ اول نماز یک اصل بوده و دوم کارهای فرهنگی در کنار نماز صورت بگیرد.

شایان ذکر است: در آئین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در این مدرسه مسئولین شهرستانی هم حضور داشتند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار