آخرین اخبار

11. بهمن 1402 - 13:24   |   کد مطلب: 27727
امام جمعه فامنین بیان داشت:
نماز معجون زندگی و نظم در دنیاست
امام جمعه شهرستان فامنین گفت: اقامه نماز و برپا داشتن آن موجب نظم در زندگی بشریت و معجون برای ساختن روح و جسم انسان می‌گردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری در اجلاسیه نماز شهرستان فامنین با اشاره به فریضه اللهی نماز در مصلی جمعه و با تشکر از حضور حداکثری دانش‌آموزان در این جلسه نورانی، گفت: انسان‌ها برای اینکه به موفقیت برسند دنبال معجون نماز  بوده تا به قله صعود کنند که در اسلام به نماز سفارش اکید شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری عنوان کرد: اگر بتوانیم به موضوع نماز بپردازيم، آثار نماز بسیار و پر برکت بوده و دارای نظم می‌باشد، چرا که در قرآن بیان شده چرا شما وارد جهنم شده‌اید، جواب دادند که نماز را اقامه نکرده‌ و مجرم بوده‌ایم.

وی با اشاره به اهمیت نماز نزد امام راحل رحمت الله علیه گفت: نماز اهمیت و آثار فراوانی برای تمرکز و حضور قلب در پیشگاه خداوند متعال دارد و یک نوع تمرین تمرکز شمرده می‌شود.

غفاری افزود: نماز چون نظم دارد باعث قوی شدن اراده انسان شده و مخصوصاً نماز صبح که اراده قوی برای بیدار شدن و خواندن آن می‌خواهد.

امام جمعه فامنین بیان داشت: تاثیر نماز در بهداشت هم ارزشمند بوده چون که روزانه سه مرحله شستشو و معطر کردن، مسواک زدن  و ...ارزش بهداشت را بالا می‌برد.

غفاری تصریح کرد: نماز همه ارزش‌ها را در وجود و درون ما تقویت می‌کند طوری که اگر تمرکز و حضور قلب در پیشگاه خداوند متعال  در حال نمازخواندن داشته باشیم موجب تقرب اللهی در دنیا حاصل می‌گردد.

شایان ذكر است: اجلاس شهرستانی نماز در فامنین باحضور رئیس ستاد اقامه نماز استان سید مرتضی حسنی حلم و مسئولین شهرستانی در مصلی اعظم و با حضور آحاد مردم و دانش‌آموزان برگزار گردید.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار