آخرین اخبار

10. بهمن 1402 - 22:01   |   کد مطلب: 27725
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین برگزار کرد:
جشنواره غذای سالم
به مناسبت طرح ملی پویش تغذیه سالم در مرکز خدمات جامع سلامت شهری فامنین جشنواره غذای سالم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین»باهدف بهبود تغذیه و ارتقا میزان آگاهی جامعه و فرهنگ‌سازی برای مصرف مواد غذایی باکیفیت بالا در مرکز خدمات جامع سلامت شهری فامنین با حضور فاطمه خلیلی مسئول گسترش و دیگر کارشناسان و مسئولین قسمت‌های شبکه بهداشت جشنواره غذا برگزار شد.

در این جشنواره که امروز سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد در ابتدا نازنین فرهادی در خصوص اهمیت تغذیه سالم‌ نکاتی را گوش زد کرد و گفت: انتخاب غذای سالم و تهیه مواد اولیه غذایی را به‌عنوان یک ابزار مناسب و قابل فهم برای آموزش تغذیه ارائه کرد.

کارشناس تغذیه مرکز بهداشت شهرستان فامنین گفت: راهنمای غذایی به‌عنوان یک ابزار آموزشی با پیشنهاد راهکار مناسب برای کمک به انتخاب درست مواد غذایی و در نهایت اصلاح رفتارهای غذایی می‌تواند به بالا بردن سطح سلامت و همچنین کاهش هزینه‌های ناشی از بیماری‌های مزمن مرتبط با تغذیه کمک نماید.

شایان ذکر است: جشنواره صبحانه سالم در مدرسه جواد نقوی (پایه ششم) به مناسبت پویش ملی تغذیه سالم باحضور کارشناس تغذیه شبکه بهداشت فامنین برگزار شد که توصیه‌هایی به دانش‌آموزان‌ در مورد مصرف صحیح نمک و لبنیات آموزش‌های لازم داده شد.

در انتهای جشنواره از شرکت کنندگان و خانم‌ها کریمی، رشیدی، فصاحتی در ترویج پویش ملی تغذیه سالم تقدیر و تجلیل شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار