آخرین اخبار

10. بهمن 1402 - 12:31   |   کد مطلب: 27724
فرماندار شهرستان فامنین: دعوت از گروه‌های مختلف به مشارکت در پویش منادی انتخابات در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خواستار دعوت از گروه‌های مختلف در مشارکت در انتخابات شد و افزود: نبود تحلیل صحیح در مواردی به بدنه جامعه ضربه زده است و برخی افراد گاهی در زمین دشمن بازی کرده‌اند.

فرماندار فامنین با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه از وقایع اتفاق افتاده از ابتدای انقلاب تاکنون باید تحلیل درست داشت و درس گرفت، ادامه داد: امروزه ذهن جوانان در حال تخریب از سوی بیگانگان است و باید مواظب باشیم.

حسینی خاطرنشان کرد: توجه به انتخابات که اصل و رکن است نباید سایر برنامه‌ها را تحت شعاع قرار دهد و همه باید در بحث انتخابات نقش آفرین باشیم.

وی اظهار داشت: هر کسی مخاطبی دارد باید با جدیت به امر انتخابات هدفمند و با برنامه نسبت به‌ آگاهی ذهن مردم جهت حضور در انتخابات وارد شود.

حسینی عنوان کرد: بانوان در دوران دفاع مقدس و دیگر صحنه‌ها نقش آفرین بودند و نباید از نقش بانوان در مباحث سیاسی و اجتماعی و ... غفلت شود.

لازم به ذکر در ابتدای این جلسه هر یک از اعضا به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه جوانان در طول ۱۱ ماه گذشته پرداختند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار