آخرین اخبار

10. بهمن 1402 - 9:01   |   کد مطلب: 27721
شهردار همدان با توجه به تقارن ایام الله دهه فجر و انتخابات، فضاسازی شهری ویژه و متفاوتی خواهیم داشت گفت:نصب المان های زیبا و خلاقانه، فعال نمودن تابلوهای شهری و برنامه‌ریزی برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌ها و برگزاری تورهای رسانه‌ای مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از صدای همدان سید مسعود حسینی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی فضاسازی شهر در ایام الله دهه فجر و انتخابات با حضور شهردار همدان و مدیران شهری برگزار شد اظهار داشت: انتظارات و توقعات از شهرداری همدان بالاست و امسال به لحاظ فضاسازی شهری به ویژه در ایام ماه محرم، اربعین، دومین کنگره هشت هزار شهید استان و ثبت جهانی هگمتانه به خوبی ورود کردیم.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان پای ثابت فضاسازی شهری است افزود: یک مطالبه جدی که از ما دارند، بحث فضاسازی و مهیا کردن شهر برای انتخابات است و مناطق و سازمانها با توجه به حساسیت این موضوع را در اولویت قرار دهند.

شهردار همدان با تاکید بر ورود ویژه، خلاقانه و تلفیقی به فضاسازی شهری در ایام الله دهه فجر و انتخابات عنوان کرد: سازمان فرهنگی باید نسبت به تهیه محتوا و سازمان سیما و منظر و مناطق برای چاپ و نصب بنرها و بیلبوردها، پرچمها و ریسه‌های نوری و آذین بندی ویژه در میادین و خیابانها و معابر مختلف اقدامات لازم را انجام دهند.

این مقام ارشد مدیریت شهری با تاکید بر اینکه فضاسازی مسیر راهپیمایی و میدان امام ره و آرامگاه بوعلی سینا ویژه دیده شود گفت: نصب المان های زیبا و خلاقانه، فعال نمودن تابلوهای شهری و برنامه‌ریزی برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌ها و برگزاری تورهای رسانه‌ای مورد توجه قرار می گیرد.

سید مسعود حسینی با اشاره به همزمانی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز تصریح کرد: با توجه به تقارن نوروز با ماه رمضان طرحهای ویژه ای برای این ایام دیده شده است تا شهر علاوه بر فضاسازی پرنشاط آکنده از فضای معنوی شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان ، در پایان جلسه تصمیماتی در خصوص آذین بندی فضای داخلی و بیرونی ادارات شهرداری، برگزاری جشن‌های ایام الله دهه فجر ویژه شهروندان و پرسنل شهرداری، رژه تاکسیرانان، برگزاری نمایشگاه عکس در قالب بنر و تابلو شاسی، فضاسازی و آذین بندی ویژه یک خیابان و ارزیابی بهترین برنامه‌ها اتخاذ شد.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار