آخرین اخبار

9. بهمن 1402 - 8:32   |   کد مطلب: 27719
مدیر شبکه بهداشت و درمان فامنین گفت: در اختتامیه پویش و غربالگری سلامت این شبکه با تلاش و هم افزایی کارکنان خود توانست اولین شهرستانی که ۱۰۰% جمعیت هدف را از نظر دیابت و پرفشاری خون غربال کند.

به گزارش خبرنگار سلامت پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» مراسم اختتامیه پویش ملی سلامت که همزمان با خجسته سالروز ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر در سالن کتابخانه‌های عمومی شهر  فامنین با متولی‌گری شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان فامنین گفت: به الحمدلله این شبکه با تلاش و هم افزایی بی دریغ و بی نظیر کارکنان و پرسنل توانست اولین شهرستانی باشد که ۱۰۰% جمعیت هدف را از نظر دیابت و پرفشاری خون غربال کند و در استان حائز رتبه برتر شود.

دکتر مفرح افزود : شبکه بهداشت و. درمان فامنین بدلیل داشتن ۵% جمعیت شناور، جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر را نیز علاوه بر گروه هدف شهرستان  و در مجموع ۳۰ هزار نفر را در این پویش غربال کرد.

وی ضمن تشکر از مشارکت صد در صدی مردم شریف شهرستان در این پویش، پشتیبانی مدیران و مسوولان ارشد شهرستان را بستری مهم برای انجام اقداماتی بزرگ از این دست برشمرد و از پشتیبانی و همکاری آنها و همچنین سایر ادارات، ارگانها و نهادها قدردانی کرد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام حسینی یمین مدرس دانشگاه در دو محور روز پدر از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه، همچنین انتخابات پیش رو و علل اهمیت مشارکت در این انتخابات، ایراد سخن کرد و در ادامه کلیپ آموزشی طنز با موضوع ازدواج و فرزندآوری که توسط کارکنان شبکه تهیه شده بود به نمایش گذاشته شد که مورد استقبال ویژه حاضرین قرار گرفت.

در پایان مراسم با حضور مسوولان شهرستان از عوامل اجرایی و نظارتی این پویش با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار