آخرین اخبار

8. بهمن 1402 - 10:03   |   کد مطلب: 27718
فرماندار شهرستان فامنین تاکید کرد:
برگزاری انتخابات پر شور با تمام توان در شهرستان
فرماندار شهرستان فامنین گفت: با تمام توان و قوا برای انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری برای مظهر قدرت کشور پیش خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در ستاد انتخابات شهرستان فامنین با تسلیت ایام رحلت سفیر کربلا بانوی صبر ایثار و ایستادگی حضرت زینب (س) و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، افزود: ۳۳ روز تا انتخابات باقی‌مانده و در راستای اجرای وظایف قانونی باید مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم کنیم تا با آمادگی کامل وارد این انتخابات که مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال ۱۴۰۲ است، بشویم.

فرماندار شهرستان فامنین بیان داشت : بیشترین شعبه‌های اخذ رای در بخش مرکزی با ۳۴ شعبه و ۲۱ شعبه در بخش پیشخور کار جمع‌آوری آرای مردم شهرستان را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: شاهد آن هستیم که دشمنان داخلی و معاندان با تمام توان برای برگزاری انتخابات کم شور و ضعیف ورود پیدا کرده‌اند.

حسینی اضافه کرد: مردم ایران ملتی است که پای نظام می‌مانند و آنچه مسلم است انتخابات روح تازه‌ای در کالبد جامعه می‌دمد و باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی می‌شود.

فرماندار فامنین تصریح کرد: انتخابات اقتدار نظام را به دنیا نشان می‌دهد و دشمنان از این واهمه دارند و از هر حربه‌ای  برای کم جلوه دادن حضور مردم در انتخابات استفاده می‌کنند و این وظیفه ما را سنگین تر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین احمدعلی عبدی نیز در این جلسه گفت: زنده بودن انقلاب به مواردی بستگی دارد که مهمترین آن انتخابات است و اگر انتخابات شور و حال اولیه را داشته باشد نشان دهنده زنده بودن انقلاب است و ما باید کاری کنیم تا انتخاباتی در تراز انقلاب و گام دوم انقلاب و با مشارکت بالا برگزار شود.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان فامنین: اجرای مجموعه قوانین و مقررات در انتخابات فصل الخطاب بوده  و تک‌تک شما اعضای هیئت اجرایی به عنوان معتمدین مردم در انتخابات هستید.

 

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار