آخرین اخبار

6. بهمن 1402 - 16:02   |   کد مطلب: 27713
امام جمعه فامنین گفت: مردم یک‌دل و یک‌صدا در انتخابات شرکت نماید، افراد قوی، مومن و انقلابی را مدنظر قرار داده و اصلح‌ترین را روانه مجلس کنید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در شهر فامنین با اشاره به انتخابات آينده به نمازگزاران گفت: رعایت حقوق بزرگان علی‌الخصوص پدران یکی از مصادیق تقوا بوده و برکت داشتن هر خانه‌ از حرمت کردن به پدر است.

امام جمعه فامنین افزود: حقوق فرزندان بر پدر و مادر اطاعت، خوش خلقی، تواضع و فروتنی است‌.

وی با اشاره به یکی از مصادیق تقوای اجتماعی و سیاسی برای کاندیدهای انتخابات بیان داشت: از تخریب یکدیگر پرهیز و آبروی همدیگر را حفظ کنید.

علی غفاری با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه‌ سراسر کشور امسال، ۹۹ مرتبه و در سال گذشته ۶۶ مرتبه واژه مردم را بیان کردند؛ این نشان از اهمیت مردم و تاثیر نقطه کانونی حیات انقلاب اسلامی می‌باشد.

امام جمعه فامنین تصریح کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف مسئله مهمی بوده و پیوند قلبی و باطنی مردم با کشور و دولت می‌باشد. این همان موضوعی است که کفار در مواقع بحران یکدیگر را تنها گذاشته و چون پیوند قلبی ندارند و دل‌هایشان از هم دور بوده و توان انجام کاری را ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری بیان داشت: مردم باید یک‌دل و یک‌صدا باشند و تا مردم و کشور در انتخاب‌ها دچار مشکل نشوند. باید در انتخاب‌های خود متحد و هم‌صدا افراد قوی، مومن و انقلابی را مدنظر قرار داده و افراد اصلحی را روانه مجلس کنیم.

وی با یادآوری و گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: کشورهای اسلامی آرام آرام برکت دهه فجر و انقلاب اسلامی ایران را متوجه شده و در حال بیدار شدن می‌باشند.

امام جمعه فامنین گفت: رشد، بالندگی و بقای انقلاب شکوهمند اسلامی وجود مؤثر نقش مردم است و دشمن می‌خواهد اتحاد و همبستگی بین مردم را برهم زند و به اهداف خود برسد.

غفاری به مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه در لیله القدر انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور باطنی و حضور ظاهری در انتخابات کشور سرنوشت بسیار مؤثری دارد و نقص‌های موجود را نباید به پای نظام نوشت و با حضور دشمن شکن خود در پای صندوق‌های رای نیرنگ دشمن را خنثی خواهد شد.

وی به برنامه اعتکاف در شهرستان اشاره نمود و گفت ۳۲۰ نفر از مردم شهرستان در مراسم اعتکاف در ۶ مسجد شهرستان حضور یافته و آمار قابل توجهی از این عزیزان جوانان می‌باشند که از ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تشکر و قدردانی می‌نماییم.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار