آخرین اخبار

2. بهمن 1402 - 22:55   |   کد مطلب: 27711
فرماندار فامنین تاکید کرد:
انتخابات از ارکان اصلی کشور است
فرماندار فامنین گفت: رشد، شکوفایی کشور و تداوم سربلندی ایران در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در جلسه توجیهی انتخابات با حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان فامنین و بهورزان خانه بهداشت‌‌های سطح شهرستان، افزود: مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات از ارکان اصلی کشور به شمار می‌آید.

فرماندار شهرستان فامنین  با تکیه بر سفارش‌های رهبر معظم انقلاب، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال، بیان داشت: بصیرت از الزامات معرفت‌شناسی و انسان شناسی است و باید در جهاد تبیین همواره در رکاب و پیرو رهبر معظم انقلاب باشیم.

حسینی در جمع کادر درمان و بهورزان شهرستان خاطرنشان کرد: پیشرفت حوزه سلامت در دوران انقلاب اسلامی مثال زدنی بود و پیشرفت‌های خوب و قابل توجهی در این زمینه و در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی کسب شده است.

فرماندار فامنین اظهار داشت: وظیفه ما مسئولین دعوت به مشارکت مردم در انتخابات است و همواره باید خستگی ناپذیر اهداف شهرستان را پیگیری کنیم و در راه پیشرفت و تعالی کشور توقف ممنوع است.

حسینی بیان داشت: وظیفه ما جهاد تبیین در انتخابات و دعوت مردم به مشارکت در انتخابات بوده و همه باید با تبلیغات بجا و شایسته در  ایجاد وحدت و نشاط سیاسی در بین مردم، برای شرکت در انتخابات دعوت به عمل آوریم.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار