آخرین اخبار

2. بهمن 1402 - 1:51   |   کد مطلب: 27709
مدیر تبلیغات اسلامی فامنین گفت: آئین اعتکاف در شش مسجد از مساجد شهرستان از سحرگاه روز پنج شنبه شروع و تا سه روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غلامی با بیان اهمیت و فضلیت اعتکاف با تکیه به احادیث که همسنگ حج و عمره و موجب آمرزش گناهان و رهایی از آتش جهنم است، افزود: آئین اعتکاف شهرستان فامنین همزمان با اعتکاف سراسر کشور برگزار می‌گردد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین عنوان کرد: این آئین در شش مسجد از مساجد شهرستان از سحرگاه روز پنج شنبه شروع خواهد شد و با برنامه‌های متنوع تا سه روز ادامه دارد.

وی اظهار کرد: از جمله برنامه‌های جدید اعتکاف، برگزاری ویژه اعتکاف دانش‌آموزی بوده که با همکاری و هماهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان برای دانش‌آموزان پسر و دختر بصورت مجزا در مرکز شهرستان برگزار خواهد گردید.

غلامی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی لازم و به عمل آمده در ستاد اعتکاف شهرستان برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و سایر برنامه‌های متنوع برای معتکفین انجام خواهد گردید.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم معنوی می‌توانند بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر فامنین و کوی ماماهان مراجعه نمایند.

شایان ذکر است: همچنین برای راهنمایی و ثبت‌نام شرکت کنندگان آئین عبادی اعتکاف، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز پذیرای عزیزان از سطح شهرستان می‌باشد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار