آخرین اخبار

27. دى 1402 - 12:58   |   کد مطلب: 27697
مدیر موسسه مسکن و عمران اجتماعی استان همدان گفت: شناسایی مشکلات و بررسی مسائل جهت مردم یاری در بخش‌های محروم کشور وظیفه است.

سعید نجاتیان در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» با اشاره محرومیت زدایی موسسه مسکن و عمران اجتماعی استان همدان زیر نظر بنیاد تعاون بسیج در بخش‌های محروم کشور، گفت: با توجه به مشکلات شناسایی شده و بررسی‌های صورت گرفته از معابر در جهت زیرسازی و بهسازی، روستای دهلق از توابع شهرستان فامنین در اولویت قرار گرفت.

مدیر موسسه مسکن و عمران اجتماعی استان همدان زيرمجموعه بنیاد تعاون بسیج افزود: انشالله تا اقدامات اولیه برای زیرسازی و بهسازی انجام بگیرید با اداره بنیاد مسکن شهرستان هم مذاکره شده تا اقدامات آسفالت ریزی را در جهت رفاه حال اهالی روستای دهلق پیگیری کنند.

وی با اشاره به خدمات موسسه مسکن و عمران اجتماعی در راستای خدمت رسانی به مناطق کم برخورددار و ضعیف اظهار داشت: روستای دهلق از توابع شهرستان فامنین، جهت زیرسازی و جدول گزاری معابر روستا با همکاری سپاه ناحیه شهرستان فامنین و فرمانداری شهرستان و بخشدار مرکزی دست بکار شده است.

 فرمانده سپاه ناحیه فامنین ضمن تقدیر و تشکر از موسسه مسکن و عمران اجتماعی زیر نظر بنیاد تعاون بسیج در غالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: پروژه‌های خوبی در سطح روستای دهلق در حال اجراست تا انشالله اهالی روستا رفاه حال خود بتواند تردد داشته باشند.

شایان ذکر است در این بازدید سعید نجاتیان مدیر موسسه مسکن و عمران اجتماعی استان همدان، هادی ربانی فرمانده سپاه ناحیه فامنین، حمید رستمی  معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری فامنین، ربانی ارشد بخشدار مرکزی فامنین و جمعی از مسئولین و اهالی روستای دهلق حضور داشتند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار