آخرین اخبار

27. دى 1402 - 11:40   |   کد مطلب: 27695
خوشحالی مردم شهرستان فامنین:
حمله موشک‌های سپاه به مقر تروریست‌ها
دیروز در عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله موشکی عظیم به مقرهای جاسوسی موساد و تروریستی گروهک‌ها در چند کشور همسایه در راستای انتقام خون شهدای حادثه کرمان مردم کشورمان را خوشحال کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در انتقام از بمب گذاری اخیر داعش بر علیه مردم کشورمان از ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد در چند حمله به مقررهای جاسوسی و صهیونیستی در ادلب سوریه، اربیل عراق و دو مقرر گروهک تروریستی جیش الظلم در خاک کشور پاکستان با پهپاد و موشک‌های نقطه زن منهدم کرد.

مردم شهرستان فامنین همچون مردم کشورمان ایران ضمن ابزار همدردی با خانواده‌های شهدا در دو حادثه کرمان و  پاسگاه راسک برخورد قاطعانه و سخت برای مسببان این حمله تروریستی و کور دلانه را خواستار شدند.

در روز ۲۶ دیماه سپاه پاسداران در اقدام موشکی و پهبادی از سه استان آذربایجان شرقی، کرمانشاه و خوزستان مقررهای تروریستی داعش و جیش الظلم را در کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه و پاکستان مورد اصابت قرار داد که این انتقام باعث شادی مردم کشورمان از جمله مردم ولایت‌مدار شهرستان فامنین واقع شد.

عملیات موشکی سپاه پاسداران اقتدار کشور
 
ابوالقاسم حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» ضمن همدردی با حملات ترویستی ناجوانمردانه به مردم کشور ما بیان داشت: خوشحالیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جواب دندان شکن به عاملان تروریست‌های اخیر در کشور را باقدرت هر چه تمام پاسخ داد.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: هرکس علیه ما کشور ایران و نا امنی کشور ایران حرکتی انجام دهد به انتقام سخت از سوی ما دچار خواهد شد.

حسینی عنوان کرد: همدلی و همراهی همه مردم برای کشوری قوی و قدرتمند نیاز بوده و مکتب حاج قاسم الگوی تمام عیار برای ما بوده و ما راه شهید سلیمانی‌ها را ادامه خواهیم داد.  

سپاه پاسداران تشکر تشکر

علی اکبری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشکر و قدرانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر انهدام مقررهای تروریستی رژیم اشغالگر و جیش الظلم که دلیل به شهادت رسیدن شهیدان مظلوم پاسگاه مرزی راسک و چهارمین سالگرد حاج قاسم سردار دل‌ها شدند.

وی گفت: از زحمات سردار حاجی‌زاده به دلیل ارتقای صنعت موشکی کشور قدردانی می‌کنیم و با این موشک‌های دور برد  و قدرتمند انشالله کشور منحوس اسرائیل را از صحنه روزگار محو خواهیم کرد.

اکبری اضافه کرد: سخن من با آنهایی هست که میگفتن موشک میخواهیم چکار؟؟؟ انشالله که ثابت شده باشد برای عظمت و اقتدار کشورمان ایران از هر تلاشی دریغ نخواهیم کرد از جمله فرهنگ و علم، تسلیحات نظامی و سیاست و اقتصاد و ...

انهدام مقرهای جاسوسی در منطقه توسط سپاه

مجید راسخی گفت:  جای شکر و خوشحالی دارد که سپاه پاسداران با اقتدار انقلاب اسلامی بعد از وقوع حملات تروریستی در کشور مقررهای جاسوسان و تجمعات تروریستی ضد ایرانی در عراق  و سوریه و همچنین دو مقرر گروهک جیش الظلم را با موشک‌های بالستیک مورد هدف قرار داد.

وی عنوان کرد: جواب شرارت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل توسط پاسداران بار دیگر عزت و قدرت نظامی کشور را به دشمنان اسلام کشید، این نشان از تسلط و اشراف اطلاعاتی ما بر مراکز و مقررها و پایگاه‌های دشمن در منطقه را حاکی است، با شلیک موشک‌های دور برد مقرهای موساد در کردستان عراق  ادلب سوریه و همچنین در پاکستان را مورد هدف قرار دادو آن را منهدم کرد.

 انتهای خبر/ ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار