آخرین اخبار

23. دى 1402 - 18:20   |   کد مطلب: 27681
فرماندار فامنین با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: شهدا مظهر اقتدار کشورمان هستند و پیوند مردم با شهیدان نویدبخش ایران با قتدار می‌باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح الله حسینی در مراسم افتتاح حسینیه و گلزار شهدای روستای چپقلو افزود: یاد شهیدان نشان دهنده‌ای راه فداکاری، ایثار، از خود گذشتگی و ارزش خانواده‌های شهدا و ایثارگران برجسته می‌کند.

فرماندار شهرستان فامنین ادامه داد: تا زمانی که این فداکاری‌ها و ایثار برای مردم و انقلاب زنده است، کشور با اقتدار به پیش خواهد رفت.

وی با یادآوری سالروز شهادت دانشمند هسته‌ای، شهید احمدی روشن و مسعود علی‌محمدی خاطرنشان کرد: این دو شهید برای پیشرفت‌ علم و فناوری کشور گام‌های بلندی برداشته‌اند، طوری که دشمنان تحمل این پیشرفت‌ها را نداشتند و این دو دانشمند بزرگ را ترور کردند و ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در عرصه خدمت به مردم و کشور باشیم.

حسینی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با ترور دانشمندان کشور قصد داشت مانع پیشرفت علمی کشور شود اما با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و تاکید بر رویش‌های علمی کشور دشمنان در دستیابی به این هدف ناکام ماندند.

فرماندار فامنین با یادآوری برگزاری دو انتخابات مهم در سال جاری اظهار داشت:
همه وظیفه داریم برای تداوم پیشرفت کشور و حفظ اقتدار آن در انتخابات مشارکت کنیم و نباید اجازه دهیم دشمنان با یأس‌‌آفرینی ما را ناامید کنند.

وی با بیان اینکه آینده کشور بسیار روشن است و قله‌ها با هدایت رهبری در دسترس است، اضافه کرد: وظیفه ما در این ایام دعوت به مشارکت مردم در انتخابات است و اینکار با فعالیت های جهادی و شبانه روزی ما در عرصه خدمات‌رسانی به شهروندان امکان پذیر است.

فرماندار فامنین در پایان از خیران شهرستان که با اقدامات ماندگار خود در نشر خیر جمعی فعال هستند، قدردانی کرد.

شایان ذکر است حسینیه گلزار شهدای روستای چپقلو به همت اهالی خیرین این روستا احداث و با حضور فرماندار، بخشدار پیشخور و جمعی از اهالی روستا به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار