آخرین اخبار

22. دى 1402 - 14:44   |   کد مطلب: 27677
امام جمعه شهر فامنین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: یکی از راه‌های در امان ماندن فرزندان ما از شیاطین دعوت به نماز می‌باشد و نماز تنها راهکار حفظ ما از آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فامنین گفت: تربیت فرزندان و پاکسازی درونی با دوری از شِرک و بازسازی روحی با نماز صورت می‌گیرد و در تمام ادیان به اقامه نماز تأکید شده است.

امام جمعه فامنین افزود: مناسبت‌های هفته آتی حلول ماه رجب، ماه خودسازی و تقوا در پیش است و امید داریم در این ماه از فضیلت دعای ماه رجب و انفاق در راه خدا بهره‌مند شویم، در ماه رجب مقداری از اموال خود را در مسیر خدا فی سبیل الله ببخشیم.

وی اولین روز ماه رجب مصادف با ولادت امام محمد باقر (ع) را تبریک گفت و به فرمایشات امام محمد باقر اشاره کرد که می‌فرمایند؛ تمام چشم‌ها در روز قیامت گریان می‌شود مگر سه چشم! اول: چشمی که بیدار مانده است، دوم: چشمی که از خشیت الهی اشک بریزد، سوم: چشمی که خودش را از نگاه کردن به نامحرمان حفظ می‌کند.

نماینده ولی فقیه در فامنین اظهار داشت: بیست و ششم دی ماه سالروز فرار شاه معدوم در سال ۱۳۵۷ می‌باشد و درس گرفته شده این است که هر ملتی که به آمریکا اعتماد کند به این روز و روزهای نکبت بار گرفتار خواهد شد و کشورهایی مثل لیبی، مصر، عراق و دیگرانی که طعم اعتماد خانمان سوز را چشیدند، کامل‌ترین نمونه بد عهدی آمریکا را در اوکراین مشاهده شد و روزهای خفت بار خودش را سپری می‌کند و نتیجه دل بستن به آمریکا همین است.

غفاری اضافه کرد: در کشور ما برخی جریان‌ها همچنان بر این افکار پافشاری می‌کنند که اعتماد به آمریکا باعث برطرف شدن مشکلات می‌شود و سفارش ما عبرت گرفتن از این موضوع است.

وی تصریح کرد: کشتی توقیف شده نشان از فعال بودن، نه تنها کشور ما بلکه جبهه مقاومت و یمن است که آمریکا را تهدید می‌کنند.

وی به دعای ۱۰ صحیفه سجادیه اشاره نمود و گفت: رهبر فرزانه ما فرمودند؛ آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این برگرفته از احادیث ائمه بوده و این روزها شکسته شدن استخوان‌های استکبار جهانی را مشاهده می‌کنیم.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار