آخرین اخبار

22. دى 1402 - 8:06   |   کد مطلب: 27676
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت:
حماس، کابوس صهیونیست‌ها
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: ایمان و استقامت درس سپهبد حاج قاسم، سردار همدانی و شهیدان به ما انسان‌ها در برابر ظلم و ستم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» محمدحسین صفار هرندی وریز اسبق دولت در یادواره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در مسجد جامع شهر فامنین با اشاره به آرمان‌های شهدا گفت: اولیای خدا ما را در قیامت شفاعت می‌کنند اما این دنیا هم هدایت ما را بر عهده داشته و پیام آور راه الهی هستند.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام افزود: هنر سردار حسین همدانی و سپهبد حاج قاسم سلیمانی این بود که درس استقامت را در برابر ظلم و ایستادگی در مقابل دسیسه‌های دشمن و داعش را به جهانیان یاد دادند.

وی بیان داشت: فلسفه شکل‌گیری یادواره شهیدان، اینست که هم‌رزمان آن‌ها خاطرات جنگ را دوره می‌کنند، بخش دیگر این است که آرمان‌های شهدا را مرور می‌کنیم و برای شهیدان گردهم آمده و مراسم می‌گیریم، بدلیل اینکه شهدا روح مجردی دارند و حضور آن‌ها مددیار ما بوده و شفاعت می‌کنند، چون آن‌ها دارای قرب به محضر الهی مانند ائمه می‌باشند‌.

صفارهرندی عنوان‌ کرد: ما باید اهل شهیدان باشیم، بین خداوند متعال و خودمان بررسی کنیم که آیا اهل شهدا هستیم، خاطرات شهدا و وصیت‌نامه آن‌ها عامل هدایت ما انسان‌هاست. شهدا و اولیا خدا در غالب شفاعت دست ما را می‌گیرند و آن‌ها ما را هدایت کرده و پیام الهی را به ما می‌رسانند.

وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور تصریح کرد: وادی ایمان و استقامت وادی بدون حُزن و برکت است که ترس از وجود انسان ریشه می‌کند، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سردار حسین همدانی ما را به سمت استقامت و ایستادگی در مقابل دشمنان کشانند، مانند داعش که خیلی خبيث و آزار دهنده است.

وی بیان داشت: شهید همدانی و شهید سلیمانی در ذهن و تفکر مردم تحول ایجاد کردند و در مقابل داعش ایستادگی و مقاومت کرده‌ و حضور آن‌ها موجب آرامش و زندگی بدون خوف بود.

صفارهرندی خاطر نشان کرد: حس حضور حاج قاسم باعث آرامش و روحیه بود، حتی در فضای مجازی، اینجاست که مکتب حاج قاسم سلیمانی و وادی استقامت او در کشورهای خاورمیانه، حتی در دنیا شناخته شد و ادامه دار خواهد بود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: چهارمین ارتش مجهز و قدرتمند جهان به قول خودشون رژیم منحوس صهیونیستی است که یک گروه کوچک بنام حماس آنها را زمین‌گیر کرده است.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی رحمت الله علیه گفت: هیبت ظاهری ابر قدرت‌ها شکستنی است و حمله طوفان الاقصی برای نسل آینده سرزمین فلسطین یک امنیت خواهد بود، مانند کشور ما که در جنگ تحمیلی به جهانیان ثابت کرد و این اقتدار این شهدای ما است.

وی ادامه داد: وادی امنیت، ایمان و استقامت کشور ایران است، چرا که به کشورهای همسایه هم یاری می‌رساند و امنیت را دور دست‌ها بدست جوانان غیور به ارمغان آورده است.
وی در پایان متذکر شد: حساسیت در انتخابات برای کشور ما اینست که مظلومیت ایران را به مخاطره بندازند، فتنه آمریکایی در کشور شروع شود آن‌ها ژن ایرانی را ژن فریب می‌دانند. پس حواسمان باشد خود زنی نکنیم. از افتخارات ما اینست که بالای سرمان نایب بر حقش امام خامنه‌ای مدظله‌‌العالی را داریم و خون پاک شهدا را قدردان و ضامن بقای این کشور است و سر تعظیم برای آنها فرود می‌آوريم.

شایان ذکر است آیت الله طه محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سید روح‌الله حسینی فرماندار شهرستان فامنین، هادی ربانی فرمانده سپاه ناحیه فامنین، هادی پور رجب فرماندهی فراجا شهرستان، حجت‌الاسلام احمدعلی عبدی مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان، حجت‌الاسلام محمود رضایی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فامنین و مسئولین شهرستانی و اقشار مردم از حمله خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان حضور داشتند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار