آخرین اخبار

21. دى 1402 - 9:57   |   کد مطلب: 27673
فرماندار فامنین گفت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در ستاد دهه فجر شهرستان فامنین  با یادآوری شعار محوری دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۲ جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن، افزود: ایام الله دهه مبارک فجر  یادآور نام و یاد امام راحل و عظیم الشان است امامی که با توکل و اخلاص که در وجودشان بود، توانستند معجزه‌ای خلق کنند که جهانیان را حیرت‌زده کند و  ما همه در این ایام باید برای تحقق شعار محوری دهه فجر تلاش کنیم.

فرماندار فامنین با یادآوری انتخابات امسال  و در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، ادامه داد: شهدای انقلاب از مظلوم‌ترین شهدا هستند و اگر می‌خواهیم بیشتر نسبت به جایگاه انقلاب آگاه شویم، ضرورت دارد تاریخ قبل از انقلاب را بیشتر مورد مطالعه قرار دهیم.

 سید روح‌الله حسینی تصریح کرد: امروز این انقلاب امانتی در اختیار من و شما است و مقام معظم رهبری فرمودند؛ امروز بزرگترین معروف همین جمهوری اسلامی است و وطیفه ما توجه به این معروف است.

وی خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین است و اگر در بحث جهاد تبیین موفق نباشیم دشمن به اهداف خود خواهد رسید و تبیین دستاوردهای انقلاب، دوران سیاه و تاریک طاغوت ضروری است و افرادی که به دنبال تطهیر چهره طاغوت هستند، چه انسان‌های ظالمی هستند.

فرماندار شهرستان فامنین اظهار داشت: نباید از تبیین جایگاه ولایت در ایام دهه مبارک فجر غفلت کنیم. دهه فجر امسال تفاوتی با دهه فجر سال‌های گذشته دارد و آن هم ورود به ایام انتخابات است و وظیفه ما دعوت به مشارکت مردم شهرستان در انتخابات است.

 سید روح‌الله حسینی عنوان کرد: باید اثرگذاری کارهای یکسال گذشته را مردم در دهه مبارک فجر ببینند و حجم کاری که در سال جاری در روستاها انجام شده است بسیار بالا است و بهره برداری از پروژه هایی که سال‌های متمادی مغفول مانده بود در دهه فجر امسال انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این کارها باید موجب افزایش اعتماد و امید در شهرستان شود.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای ستاد به بیان برنامه های پیش بینی شده در دهه مبارک فجر پرداختند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار