آخرین اخبار

19. دى 1402 - 15:08   |   کد مطلب: 27668
فرماندار در همایش تبیینی توجیهی انتخابات شهرستان فامنین گفت: در راه رسیدن به قله اگر احساس خستگی کنیم تمام فعالیت‌های انجام شده هدر می‌رود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۹ دی مردم قم، افزود: در همه موضوع‌ها ما شاخص داریم و آن ولایت است و هر زمان از ولایت زاویه گرفتیم پیش نرفته و عقب افتادیم.

فرماندار فامنین ادامه داد: همین موضوع جبهه مقاومت مدیریت فضا با دستان ولایت بود و دیدیم چه اتفاقاتی افتاد و این برکت ولایت‌مداری است چون اختیار و ابتکار در دستان افراد ولایت‌مدار بود.

وی اظهار داشت: امروز ولایت از ما چه چیزی می‌خواهد؟ ایشان می‌فرمایند؛ ما به قله ها نزدیک شده‌ایم و در سال ۱۳۹۱ در جمع زائرین در مراسم رحلت امام خمینی(ره) فرمودند؛ در راه پیشرفت توقف ممنوع است، خود شیفتگی، غفلت ممنوع است و به فکر دنیا بودن ممنوع است و با این رویکرد به قله می‌رسیم و این خطاب به ما است.

حسینی خاطرنشان کرد: وظیفه ما مشارکت دادن مردم است و هر زمان تصدی‌گری کنیم و مردم را عقب ببریم کار پیش نمی‌رود و این انقلاب بر پایه اراده انقلاب استوار است.

وی اضافه کرد: دهیاران باید مشارکت مردم را در همه امور داشته باشند و این باعث پیشرفت می‌شود و امروز از فرهنگ مشارکت دور شده ایم و مسئولین با روحیه جهادی قدم بردارند.

فرماندار فامنین بیان داشت: امروز همراهی و وفاق در بین مسئولین شهرستان برای تصمیم گیری انتخابات بدون جانبداری از یک فرد یا یک جریان وجود دارد و وظیفه ما تحقق چهار راهبرد عنوان شده توسط رهبر معظم انقلاب است.

حسینی تصریح کرد: رفتار و کلام و حرکت ما باعث امید‌آفرینی می‌شود و مردم نسبت به آینده امیدوار و با انگیزه بیشتر مشارکت می کنند.

وی تأکید کرد: تنور انتخابات را در شهرستان با اطلاع رسانی به مردم جهت حضور و مشارکت در انتخابات گرم کنید.

گفتنی است این همایش با حضور سید روح الله حسینی فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین عبدی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان، مهندس نظام الاسلامی رئیس ستاد انتخابات شهرستان، حمید رستمی رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان، بخشداران، اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل سالن کتابخانه شهید مطهری شهر فامنین برگزار شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار