آخرین اخبار

18. دى 1402 - 8:54   |   کد مطلب: 27665
فرماندار فامنین گفت: این دیدار با هدایت و دستور استاندار مشکلات شهرستان در ۵ بخش عنوان و درخواست‌هایی از وزیر کار مطرح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی  در دیدار اختصاصی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: تبدیل نمایندگی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی شهرستان به اداره و احداث مجتمع اداری برای دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در شهرستان با توجه به استیجاری بودن محل ادارات ذکر شده از درخواست‌های مطرح شده در این دیدار بود.

فرماندار شهرستان فامنین ادامه داد: مشکل کمبود نیروی اداری در ادارات بهزیستی و تعاون کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی شهرستان نیز در این دیدار مطرح شد.

وی اظهار داشت: احداث مجموعه ورزشی کارگران با توجه به اینکه شهرستان جزء ۳۱ شهرستان محروم کشور است و دارای ناحیه صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی، خوشه صنعتی و واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان است برای ارائه خدمات به قشر عزیز کارگر در این دیدار درخواست شد.

حسینی بیان داشت: سرمایه گذاری شرکت شستا در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد با توجه به اهمیت آن مطرح شد و وزیر کار نیز با توجه به مطالب مطرح شده دستوراتی را صادر کرد.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: با عنایت به ارتقا فامنین به شهرستان در سال ۱۳۸۸ هنوز زیرساخت‌های لازم در شهرستان فراهم نیست و ضرورت دارد. زیرساخت‌هایی که در حوزه مسئولیتی وزارت کار است از جمله بهزیستی، تامین اجتماعی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان توسعه پیدا کنند.

شایان ذکر است در ادامه پیگیری‌ها برای رفع مشکلات و تلاش برای جذب و افزایش سرمایه‌گذاری در شهرستان روز سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری، امام جمعه شهرستان و سید روح الله حسینی فرماندار شهرستان فامنین، مهندس حقیقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با حضور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کردند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار