آخرین اخبار

18. دى 1402 - 8:34   |   کد مطلب: 27664
امام جمعه فامنین: توجه ویژه به شهرستان و ارتقای برخی مجموعه‌های مرتبط با وزارتخانه در سطح شهرستان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» در جلسه اختصاصی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین غفاری امام جمعه شهرستان فامنین و سید روح الله حسینی فرماندار شهرستان برگزار گردید مسئولین شهرستان خواستار توجه ویژه به شهرستان و ارتقای برخی مجموعه‌های مرتبط با وزارتخانه در سطح شهرستان و سرمایه‌گذاری شستا در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد شدند.

امام جمعه شهرستان فامنین گفت:  ظرفیت‌های علمی و فرهنگی و جغرافیایی شهرستان بحمدالله نسبت به سایر شهرستانها در سطح بالای قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری اشاره به این داشت که مردم شهرستان فامنین سیصد شهید تقديم انقلاب کردند، شهید آیت الله دکتر مفتح و اولین شهید مدافع حرم در استان شهید رسول خلیلی  فرزندان فامنین بوده و علما و فقهای تاثیر گذاری دراین شهرستان بوده و هستند، حضور پر شور مردم ولایتمدار شهرستان در نمازهای جمعه نسبت به آمار جمعیتی آن جزو برترین‌هاست و در انتخابات‌های مختلف حضور مردم پر شور بوده است.

وی در ادامه به موقعیت جغرافیایی شهرستان اشاره کرد و تاکید بر این داشت که با وجود این همه ظرفیت‌ها در شهرستان فامنین ولی مشکلات و محرومیت‌هایی زیادی دارد ولذا با توجه به رویکرد دولت سیزدهم که الحمدلله همواره مردمی بودن خودشان را در میدان عمل ثابت کردند و توجه ویژه به مناطق محروم جزو اولویت های حضرت آیت الله رئیسی بوده است و از وزیر انقلابی جناب آقای دکتر سید صولت مرتضوی توجه ویژه به شهرستان فامنین را خواستار شد  و نسبت  به رفع مشکلات مرتبط با تامین اجتماعی شهرستان تاکید شد.

 و در پایان از زحمات و تلاش‌های جهادی و مخلصانه‌ی وزیر محترم تشکر و قدردانی گردید.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار