آخرین اخبار

17. دى 1402 - 15:23   |   کد مطلب: 27662
مدیرکل کمیته امداد استان همدان در شورای اشتغال شهرستان:
عملکرد خوب فامنین در جذب تسهیلات و آموزش
مدیر کل کمیته امداد استان همدان گفت: در همه سطوح یکی از مشکلات اساسی ما اشتغال است و امیدوارم با برنامه ریزی‌های خوب این مشکلات حل شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین»، محمدرسول شیخی زاده در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فامنین افزود: کمیته امداد در سال‌های گذشته در راستای رسالت اصلی خودش که توانمندسازی قشر هدف  در سه سر فصل است تلاش کرده که اول فرهنگ کار و تلاش در بین خانواده‌ها ایجاد شود و مسیر دوم مسکن که امروز در قالب تفاهم نامه‌های مختلف نهضت مسکن سازی راه افتاده است و مسیر سوم اشتغال که بعد از ایجاد شغل نظارت شغلی ایجاد می شود را دنبال کند.

مدیر کل کمیته امداد استان همدان اظهار داشت : از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا امروز در  برنامه خودکفایی تا امروز ۲۴۱۵ خانوار در استان به لحاظ وضعیت درآمدی به خودکفایی رسیده و در شهرستان‌ فامنین از ۱۴۵ خانوار ۸۷ خانوار به مرحله خودکفایی رسیده اند.

وی ادامه داد: در بحث اشتغال در شهرستان فامنین تعداد ۲۷۷ پرونده به بانک ها معرفی شده است که ۲۰۱ فرصت شغلی ایجاد می‌شود و عملکرد شهرستان در جذب تسهیلات و آموزش خوب بوده است.

وی اضافه کرد: کار و تلاش برای مددجویان بسیار خداپسندانه است و با تمام توان برای خدمت به مددجویان تلاش خواهیم کرد. برای ایجاد اشتغال محرومان و خودکفا شدن آنها آموزش‌های لازم اولویت نخست در کمیته است.

شیخی زاده اظهار داشت: اشتغال با کیفیت مدد جویان محور اصلی ماست و با ایجاد مشاغل خرد و خانگی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار