آخرین اخبار

17. دى 1402 - 14:17   |   کد مطلب: 27661
فرماندار فامنین گفت: درخواست سرمایه‌گذاری شستا در منطقه ویژه جهان آباد با هدایت استاندار همدان به وزیر کار داده شد.

به گزارش خبرنگاراجتماعی پایگاه خبری تحلیلی آوای فامنین، سید روح‌الله حسینی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فامنین که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در محل سالن جلسات بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهر فامنین برگزار شد، افزود: داعش را می خواستند به عنوان نماد اسلام به جهان معرفی کنند و کسی که در مقابل آنها ایستاد، شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

فرماندار فامنین اظهار داشت : این حرکت های پراکنده که انجام می شود باقیمانده‌های داعش هستند که زمانی برای خودشان دولت و دستگاه قضا و حکومت داشتند اما  امروز به برکت خون شهید سلیمانی خبری از آن نیست.

وی ادامه داد: حرکات اخیر از زخمی است که پیکره شهید سلیمانی به آنها زده است و حتی زائرین این شهید را نیز تحمل نمی‌کنند.

حسینی بیان داشت: یکی از اولویت‌های  دولت سیزدهم، استان و شهرستان اشتغال است و برای رشد تولید فراهم آوردن اشتغال لازم است که کارهای خوبی در این خصوص انجام شده است و به دنبال فراهم آوردن زمینه برای تولید و اشتعال هستیم.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: از ابتدای سال نیاز  جامعه ما را مکلف کرد به سمت و سویی برویم که در  تولید و اشتعال اتفاقات خوبی در شهرستان بیفتد.

وی تصریح کرد: آموزش و مهارت آموزی و مهارت افزایی هماهنگ با بافت و بوم شهرستان لازمه اشتغال است و اتفاقات خوبی در ادارات شهرستان رخ داده است.

حسینی اضافه کرد: در جلسه‌ای که با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی داشتیم اتفاقات خوبی افتاد و با هدایت استاندار محترم وزیر کار درخواست ما تبدیل نمایندگی به اداره و  پشتیبانی نیروی انسانی و مهمترین درخواست که سرمایه گذاری شستا در منطقه ویژه جهان آباد است را  در دستور کار قرار دادند.

فرماندار فامنین یادآوری کرد: گزارشی آماده شده که در فصل پاییز ۷۰ مورد حضور مدیران کل، معاون وزیر و وزیر در شهرستان حضور یافتند و این روحیه جهادی دولت است و امروز شاهد حضور هیأتی از مدیران کل استان در فامنین هستیم.

وی عنوان کرد: فامنین کانون توجه مدیران استانی است و این حضورها ما را به سمت و سویی می‌برد که باعث کاهش محرومیت‌های شهرستان می‌شود.

حسینی با بیان اینکه کار دیگری که در حوزه اشتغال انجام شده استفاده از فضاهای موجود شهرستان است، گفت: یکی از آنها مجموعه دانشگاه پیام نور شهرستان و استقرار دانشکده فنی و حرفه‌ای در این دانشگاه است که دانشجویان مورد نیاز فنی در شهرستان در این دانشگاه آموزش می‌بینند.

 

انتهای خبر/ ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار