آخرین اخبار

17. دى 1402 - 11:04   |   کد مطلب: 27659
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
جبهه‌های مقاومت را حاج‌قاسم سلیمانی پایه‌گذاری کرد
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: جبهه‌های مقاومت را سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی پایه‌گذاری کرده و سنبل تقویت آنها را در کشورهای منطقه برای همیشه ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» به نقل از عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص وحدت مقاومت، اظهار کرد: شاید بتوان گفت که نگاه اصلی که باعث ایجاد جبهه مقاومت در منطقه فرمایش حضرت امام خمینی(ره)، بود که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند: در آینده باید هسته‌های مقاومت را در جهان راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: بر اساس نگاه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی رفته‌رفته، هسته‌های مقاومت خصوصاً در خاورمیانه ایجاد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ایجاد جبهه مقاومت و سنبل تقویت آنها را سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی بنا کردند، عنوان کرد: این سردار دلیر توانست، در منطقه نیروها را با هم‌دیگر منسجم کند.

سردار مجیدی تصریح کرد: این آمادگی را برای آنها ایجاد کرد تا برای همیشه، بتوانند خودشان مستقلاً کار کنند، نیروی انسانی جذب کرده و آنها را آماده نبرد کنند که این روند رفته رفته هر چه که جلوتر آمدیم بهتر شد.

وی با اشاره به زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: بعضاً تصور این بود که با شهادت و حذف این ابر مرد تاریخ، جبهه مقاومت ضعیف خواهد شد، اما همانطور که شاهد هستیم، واقعیت چیز دیگری است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: شهید سلیمانی بیشتر از خود حاج قاسم سلیمانی در جهان اسلام ظرفیت بالایی فراهم خواهد کرد، اذعان داشت: اما امروز مشاهده می‌شود که بعد از گذشت چهار سال از آن حادثه تلخ و وحشی‌گری آمریکا، هسته‌ها و جبهه‌های مقاومت، نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر در حال رخ دادن است.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: مردم کشورهای اروپائی و آمریکا متوجه شده‌اند که خباثت دولتمردانشان و همچنین وحشی‌گری رژیم دست‌نشانده و منحوس صهیونیست به چه اندازه است.

وی با بیان اینکه بنابراین خود ملت‌های اروپائی مبلّغ جبهه‌های مقاومت در کشورهایشان شده‌اند، یادآور شد: خود آنها می‌فهمند که آن کودکی که زخمی‌ شده و هیچ امکانی برای بی‌حس کردنش نیست، در حین مداوا کردن قرآن تلاوت می‌کند، بنابراین با برکت مقاومت این کودکان بی‌گناه، امروز تلاوت قرآن در کشورهای اروپائی گسترش یافته و این همان تقویت جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار